از کاربردهای کاغذ دیواری پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 
  • چنبره کاذب پی وی سی
  • پارکت
  • پنجره دوجداره
  • شمع های دیواری
  • پوشش کف
 
استفاده از ورق های دیوار PVC:
گستره و تنوع استفاده از دیوارپوش های پی وی سی بسیار زیاد است و برای ساختمان ها و محیط های مختلف قابل استفاده است. دیوارهای پی وی سی را می توان در تجاری، اداری، مسکونی، اتاق انتظار اداری، اتاق انتظار هتل، ویلا، رستوران، استخر، بیمارستان، توالت، اتاق جلسات، کارخانه ها، شرکت ها استفاده کرد. همچنین برای طراحی قسمت های مختلف خانه مانند: اتاق نشیمن، اتاق خواب، ورودی و خروجی، اتاق نشیمن، سقف، طراحی سرویس بهداشتی استفاده می شود.
 
نصب دیوار پی وی سی:
محبوب ترین گزینه برای دیوارپوش در کرج این است که در لیست دیوارپوش هایی قرار می گیرند که به راحتی نصب و نصب می شوند و بر روی انواع سطوح قابل نصب هستند، بنابراین دیوارپوش های پی وی سی قابلیت لیز خوردن و نصب دارند. به دیوار. روی دیوار به دو صورت گچی و معمولاً دیوارهای صاف با مشت بادی نصب می شوند، اما اگر دیوار سنگی یا صاف نباشد، دستگاه دیوار گردان تعبیه می شود.کاغذ دیواری پی وی سی به سه نوع تقسیم می شود:
شامل: لعاب دار، مستقیم و چاپی، هر سه از نظر کارایی و کاربرد قابل استفاده و استفاده می باشد.
 
 
انواع دیوارپوش پی وی سی:
دیوارپوش سه بعدی پی وی سی:
این نوع دیوارپوش ها بیشتر زیورآلات تزیینی هستند و در محیط های مختلف در طراحی داخلی از جمله: اتاق های مختلف (اتاق خواب، پذیرایی)، اماکن تفریحی، ادارات استفاده می شوند.
دیوارپوش پی وی سی بعدی دو نوع است یکی تصویر سه بعدی مانند پوستر چسبانده شده و با تشکیل لایه محافظ به صورت دیوارپوش حماسی نصب می شود و دیگری سه بعدی است. کنده کاری ابعادی قابل استفاده برای گچ، پلاستیک و مخمل.
 
ویژگی های دیوار PVC سه بعدی:
وزن سبک، نصب آسان، فضای کافی برای پوشش سیم کشی، تغییر چیدمان اجزای پی وی سی، ضد رطوبت، انعطاف پذیری بالا، محافظت در برابر گرما و سرما و صدا و شستشو با مواد شوینده.
دیوارهای سه بعدی به سه دسته چرم، بتنی و اپوکسی تقسیم می شوند
چرم: همانطور که از نام آن پیداست از چرم ساخته شده است که در زیر آن از فوم سرد برای ایجاد صدا در پوشش دیوار استفاده می شود. این کاغذ دیواری نسبت به سایر محصولات سه بعدی زیباتر است اما قیمت آن بالاتر است.
اپوکسی: اپوکسی در حجم دیوارپوش سه بعدی از فوم سرد استفاده نمی کند، یعنی حجم ندارد، فقط از تصاویر سه بعدی استفاده می شود.
بتن: این دیوارپوش بتنی بوده و در رنگ های مختلف قابل استفاده است و با وجود اینکه بتنی است، سبک وزن بوده و با چسب یا گاز
 
قابل نصب می باشد._PVC پوشش دیواری تحت پوشش:
PVC انواع مختلفی از دیوارهای تحت پوشش PvC و تهدید لایه از کف را دارد ، مانند: راز ، رمز و راز ، پلیوی پوشش دیواره انعطاف پذیر است و می تواند آن را به شکل و باکتری های مختلفی توصیف کند که در شکل ها یا باکتری های مختلف هدر می رود.
 
دیوارهای PVC چاپ شده یا چاپ شده در دیوار:
طراحی دیوارهای PVC و رنگ با طرح ها متفاوت است ، می توانید هرگونه تعیین خانه خود را انتخاب کنید تا اصل برای تمیز کردن یا ضرب و شتم دسترسی به گذر زمان انجام شود شستشوی مایع روی پوشش دیوار.
 
  
 
ویژگی های ویژگی های دیوارهای دیواری PvC (مارک):
به 100 ٪ آسیب پذیر
گرمای حرارت 25 درجه سانتیگراد
آتش سوزی اتفاق نمی افتد
انعطاف پذیر
چگالی کم با توجه به همان ماده
مقاومت و مواد شیمیایی در برابر مواد شیمیایی
هیچ انتخابی وجود ندارد
برای جلوگیری از گرما و سرما قابل توجه
غلظت صدا
شستشو به شستشو با مایع شستشوی حمام
 
یک پوشش ديوارپوش سنگ مصنوعي چشمگیر PVC:
مهمترین ویژگی های دیوارها ، نام و نوسانات بسیار ضد قدرت در تمام محدودیت های فضا است و اقتدار فشار بالا در ضعف بسیار حل می شود. این نوع میدان دیواری 8 میلی لیتر از آب ضخیم است ، در مکانهایی که احتمال شکستن بیشتر وجود دارد. در حال استفاده هستند این خطوط را می توان برای واحدهایی مانند پارکینگ پارک و حیاط و دفتر استفاده کرد. PVC برای جلوگیری از پوشش دیوار PVC کمتر و قیمت پوشش دیوار است.بنابراین شما برای محیط ترافیکی بالا ، به استفاده از پوشش دیوار فکر خواهید کرد و توصیه می کنید که تصور کنید.
 
امکان جلوگیری از تعویض دیوار از ویژگی دیوارها است:
با وجود و توانایی به راحتی ، خاصیت و دامنه و رنج و رنج و یا در پوست و لاغر بسیار زیاد است.
 
پوشش دیوارهای آینه:
ویژگی هایی که آینه های دیوارهای شیشه ای پوشش آینه را مشخص می کند ، ساده و جذاب وی برای دیوارهای دیگر با تصاویر پس زمینه دیگر است. او با دوام خشمگین و بیشتر در رستوران مورد استفاده قرار می گیرد.
 
گل تست آلومین:
در رنگ های مختلف یک لیل های داستان آلومینیومی وجود دارد. بیشترین استفاده از رنگ های نقره و طلا است. فراخوان های خرید آلومینیوم تأثیر ویژه ای بر محیط زیست خواهند داشت. تمیز کردن آن بسیار آسان است ، قسمت بالای دیوار فقط بالای دیوارها است و تمام لکه ها و گرد و غبار را به شما منتقل می کند.
 
دیوارهای PVC دیوار PVC:
طبق توضیحات معین ، لیست قیمت کاملاً متنوع است. همانطور که می دانید ، همانطور که می دانید پوشش دیوار مطابق با لکه های مختلف است. به طور کلی ، گفته می شود که گفته می شود PVC به عنوان مزیت پوشش دیوار ، قیمت مناسب است. این پوشش دیواری با کیفیت مواد مورد استفاده در آن ، طرح ها ، رنگ و پوشش دیوار متفاوت است.
به طور خلاصه ، پوشش دیوار PVC یکی از دیوارهای شیک ترین است که می تواند در افقی استفاده شود.دیوارها بسیار زیبا و کشتی و کشتی برای ایجاد سطح بی خانمان از یک خط بی خانمان هستند. قیمت ارزان و به درستی است. آنها در هزینه شما صرفه جویی می کنند.
 
PVC PLIT PVC PLIT:
در ویژگی دیوارهای PVC ، می توانیم موارد زیر را ذکر کنیم: دیوار PVC انتخابی برای نگهداری دیوارها است این جت های دیواری از PvC پلاستیکی قوی و سخت ساخته شده اند. اکنون باید برخی از مزایا را ذکر کنیم:
دیواره PVC که سازه را پوشانده و آسیب های زلزله را کاهش می دهد.
PVC از بالای جت دیواری بالاتر است و در قوس ها و گوشه های PVC استفاده می شود.
از پوشش دیوارپوش ماربل شیت می توان به طور کامل استفاده کرد که به راحتی به راحتی برای استفاده در دوش مورد استفاده قرار می گیرد.
تمیز کردن پوشش دیوار آسان و جدا کردن توده ها با حوله روی حوله یا پارچه.
اگر چیزهای تیز به پوشش دیواری برخورد نشوند ، او به 100 ٪ نقاشی و بادوام پیچ خورده است
آنها از مقاومت در برابر حشرات بی خبر هستند و جمع آوری میکروبی ها غیرممکن نیستند.
او توانایی ذخیره ذخیره حرارت و نور را دارد
این صدا دارای صدا و سیما در خط است
آنها در طراحان مختلف مانند رنگ ، مدل و فرم ها ارائه می شوند.
این ماده در سایر مصالح ساختمانی ، مواد مالیاتی مانند طبیعی ، Cerest ، رودخانه ها و آلومین رشد می کند.
هزینه جلوگیری از این نوع شکستن نوع شکستن و نگهداری
_ پوشش نادرست تجهیزات ساختمانی ، که در آن: سیم و مکانیک
پوشش دیواری PVC و آب و هوا در یک ماده شیمیایی
به دلیل وزن سنگین از قدرت بالایی برخوردار است
تصویر زمینه PVC بیشتر از سایر دیوارها زندگی خواهد کرد
پوشش دیواره PVC به آرامی وزن دارد
 
مضراتی برای پوشاندن دیوارهای PVC شما:
1- پوشش دیواره PVC دارای علائمی مانند عدم وجود ناخودآگاه آنها است و نمی توانیم بگوییم که این نقص ها و نقص.یکی از معایب بستن دیوار پی وی سی این است که در هنگام آتش سوزی دیوارهای پی وی سی می توانند حساسیت تنفسی افراد را افزایش داده و افزایش دهند و مواد مضر را برای سلامتی شما آزاد کنند.
2_ ترکیبات پلاستیکی به کار رفته در ساخت کاغذ دیواری پی وی سی دوستدار محیط زیست و دوستدار محیط زیست است که بسیار مهم و ضروری است. بنابراین کسانی هستند که طبیعت را دوست دارند که با این نوع دیوارها حد وسط خوبی ندارند و موقعیت هایی وجود دارد که با آن مخالفت می کنند.
3- دیوارپوش های پی وی سی مستقیماً به نور خورشید و نور خورشید حساس بوده و تغییر ظاهری ایجاد می کند. قرار گرفتن طولانی مدت دیوارهای PVC در معرض نور خورشید می تواند ظاهر، به ویژه رنگ دیوارها را تغییر دهد که می تواند منجر به محو شدن و تمیز شدن آن شود.