x تبلیغات
زومیت | اخبار فناوری

آموزش برنامه نویسی

 آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

اگرچه ممکن است برنامه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان قرن بیست و یکم ضروری به نظر نرسد، اما این مهارت در آینده‌ای نه چندان دور واقعاً ارزشمند خواهد بود. یکی از دلایل اهمیت یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان، یادگیری مهارت هایی است که می تواند در آینده شغلی آنها موثر باشد.
 
اهمیت آموزش برنامه نویسی به کودکان
برنامه نویسی کودکان کوچک و بزرگ در نگاه اول کاری غیرممکن به نظر می رسد، اینکه از کودکان بخواهیم با ورود به این دنیای جدید خود را با توانایی ایجاد اپلیکیشن تصور کنند، کار بسیار سنگینی خواهد بود. اما امروزه، با وجود برنامه‌ها، سایت‌ها و اسباب‌بازی‌های بسیار زیاد، یادگیری کدنویسی برای کودکان می‌تواند جذاب و قابل هضم باشد. در عین حال کودکان نیز مهارت های زندگی را یاد می گیرند و آماده حضور در اجتماع هستند و برای این منظور از بازی های ویژه ای مانند Minecraft برای سرگرمی کودکان استفاده می شود.
 
مزایای آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان
اهمیت یادگیری برنامه نویسی برای کودکان زمانی دوچندان می شود که بدانیم یادگیری برنامه نویسی برای کودکان عملکرد تحصیلی کودکان را بهبود می بخشد و همچنین آنها را برای یادگیری آسان تر برنامه نویسی پیشرفته در آینده آماده می کند.بنابراین برنامه نویسی مسیری را به سوی آینده باز می کند و در رشد شخصیت فرزند شما موثر است.
 
 
دوره آموزشی برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان در آکادمی مدرسان پیشتاز
آکادمی مدرسان پیشتاز یک پلتفرم آنلاین علوم کامپیوتر و برنامه نویسی برای کودکان است. در آکادمی یاسان نحوه برگزاری کلاس های آموزش برنامه نویسی کودکان ترکیبی از جلسات تک نفره بین هنرجو و مربی و همچنین جلسات هفتگی گروهی می باشد.
محتوای آموزشی در یاسان ویژه دانش آموزان 9 تا 17 سال تهیه شده است و آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پس از سطح بندی توسط کارشناسان انجام می شود.
آنچه آکادمی یاسان را متمایز می کند تعهد ما به آموزش فرزندانمان برای امروز و راهنمایی آنها برای تبدیل شدن به افرادی متفکر، خلاق و نوآور است.
 
 
ویژگی های آموزش ما:
 
تبدیل مصرف کنندگان فناوری به خالقان آن
آموزش برنامه نویسی برای کودکان به صورت اختصاصی و تعاملی
روی حل مستقل مشکلات تمرکز کنید.
دانش آموزان را تشویق کنید تا چیزهای جدید را از مربیانی که اشتباهات را فرصتی برای یادگیری و رشد می دانند بیاموزند.
برای شفافیت کامل و اطمینان از اینکه ما همیشه برای برتری تلاش می کنیم، یک سیستم رتبه بندی برای والدین دانش آموزان خود ایجاد کرده ایم تا پس از هر کلاس به صورت آنلاین بازخورد ارسال کنند.به طور متوسط ​​ما با 4.7 ستاره از 5 ایستاده ایم!
 
دوره های مقدماتی
کودکان و نوجوانان برای شروع یادگیری برنامه نویسی در آکادمی مدرسان پیشتاز نیاز به آشنایی اولیه با برنامه نویسی دارند. به همین منظور آکادمی یاسان دوره هایی را تحت عنوان دوره های آموزش پایتون مقدماتی یا عمومی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است. یکی دیگر از اهداف آکادمی مدرسان پیشتاز در دروس عمومی تقویت مهارت های نرم دانش آموزان مانند مهارت حل مسئله، تفکر منطقی، تعاملات اجتماعی، روحیه تعاون و خلاقیت همراه با آشنایی با برنامه نویسی است. دوره های مقدماتی (عمومی) آکادمی یاسان شامل Scratch Junior، Scratch، Robot Programming، App Inventor، Python و PyCraft (Python in Minecraft) می باشد.
 
 
دوره های پیشرفته آکادمی مدرسان پیشتاز
اهداف آکادمی یاسان به آشنایی اولیه کودکان و نوجوانان با برنامه نویسی و تقویت مهارت های نرم آنها محدود نمی شود و گذراندن دوره های مقدماتی برای دانش آموزان یاسان آغازی برای ورود آنها به دوره های پیشرفته و دست اندرکاران آکادمی یاسان است. . کودکان و نوجوانان با شرکت در دوره پیشرفته و عملی آکادمی یاسان، برنامه نویسی را به صورت تخصصی یاد می گیرند و برای ورود به دانشگاه و بازار کار آماده می شوند.دوره های پیشرفته (کاربردی) آکادمی یاسان شامل طراحی وب، اینترنت اشیا و توسعه بازی می باشد.
 
آکادمی مدرسان پیشتاز چگونه به یادگیری و رشد فرزند شما کمک می کند؟
ما در محتوای آموزش پرایس اکشن خود از ابزارهای تعاملی و بصری استفاده می کنیم. بنابراین به جای اینکه بنشینید و فقط به سخنان معلم گوش دهید، فرزندتان با شرکت در فعالیت ها، حل چالش ها و تعامل با همسالان، مطالب را یاد می گیرد.
 
از آنجایی که هیچ دو کودکی شبیه هم نیستند و هر کودکی سبک یادگیری خاص خود را دارد، این رویکرد کل نگر ما در یاسان به کودک شما کمک می کند تا برنامه نویسی را با سرعت مطلوب و متناسب با سطح یادگیری دانش آموزان به کودکان و نوجوانان آموزش دهد.
 
همانطور که می دانید در آموزش سنتی محتوای آموزشی برای همه دانش آموزان یکسان است و محتوای آموزشی در مدت زمان محدودی به دانش آموزان منتقل می شود. اما همه می دانیم که ویژگی های دانش آموزان با یکدیگر متفاوت است و قطعا این الگوی آموزشی برای برخی از دانش آموزان کارآمد نخواهد بود.
 
 
در دوره های آموزشی آکادمی یاسان کودکان یاد می گیرند:
مشکلات خود را حل کنید
تفکر خلاق داشته باشید.
مطالب را به طور مستقل یاد بگیرید.مهارت های ارتباطی خود را تقویت کنید و سوالات خود را با اطمینان بپرسید.
زمانی که دانش‌آموزان دوره‌های عمومی (Scratch Junior، Engineering Adventure، Scratch و App Inventor) به اصول برنامه‌نویسی تسلط پیدا کنند و برنامه‌های خود را بسازند، به دوره‌های پیشرفته‌تر تحت عنوان دروس کاربردی (پایتون، وب، توسعه بازی) دعوت می‌شوند. ). ، اینترنت اشیا) از مهارت هایی که در ترم های گذشته آموخته اند برای حل مسائل در دنیای واقعی استفاده کنند و از این تجربه لذت ببرند.
 
کنفرانس ها و وبینارها
در پایان هر ماه همایشی به نام یاسان تی وی ویژه دانشجویان برگزار می شود. در این کنفرانس همراه با برنامه های جذاب و چالش برانگیز، دانشجویان با افراد موفق و برجسته در زمینه علوم کامپیوتر و برنامه نویسی از سراسر جهان آشنا می شوند و تحقیقات و خلاقیت های خود را به دوستان خود ارائه می دهند، اطلاعات جدید و اخبار در این زمینه را ارائه می دهند. آنها باشگاه های مختلف را برنده خواهند شد و اوقات خوشی خواهند داشت.
 
مراحل ثبت نام کلاس آموزش برنامه نویسی مدرسان پیشتاز
آکادمی یاسان برای اطمینان بیشتر شما در کلاس های آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان آکادمی یاسان یک جلسه رایگان برای دانشجویان ورودی ترتیب داده است.برای ثبت نام در این جلسه لطفا فرم لینک زیر را پر کنید و منتظر باشید تا کارشناسان آکادمی یاسان برای تعیین سطح و راهنمایی های بیشتر برای حضور در جلسات آکادمی یاسان با شما تماس بگیرند.
 
 

کاربردهای روکش دیوار ورق ماربل شیت

 
کاربردهای روکش دیوار ورق مرمر
 
شما می توانید از انواع دیوارپوش در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری استفاده کنید. برای خانه ها، دیوارپوش ها عمدتاً در فضای بین کابینت آشپزخانه، ستون یا حتی قسمت هایی از دیوار در اتاق نشیمن و بالای تخت استفاده می شوند.امروزه دیوارپوش یکی از عوامل مهم در دکوراسیون داخلی می باشد. در ابتدا باید بگوییم که شما عزیزان می توانید دیوارپوش پی وی سی را در انواع مختلف با قیمتی ارزان و با طراحی، تولید، نصب و اجرای انواع دیوارپوش (PVC) از قبیل اداری، سنگی، خرید اینترنتی نمایید. , چوب, قابل شستشو, سه بعدی, پذیرایی تجربه با شرکت آذران.
 
 
 

روکش دیوار ورق مرمر


سقف کاذب ورق مرمر چیست؟
 
 
در معرفی سقف کاذب ورق مرمری، اگر بخواهیم مشخصات این نوع سقف کاذب را برشماریم، باید به این نکته اشاره کنیم که این ورق ها از 30 درصد پودر سنگ و 70 درصد پی وی سی تشکیل شده اند که باعث مقاومت بیشتر آنها نسبت به PVC می شود. محصولات ضخامت این نوع سقف کاذب 4 میلی متر می باشد. طول و عرض آن 280 در 122 سانتی متر است. این سقف کاذب که دارای طرح های متنوعی از جمله طرح مرمریت امپرادو و ... است قیمت بسیار پایینی دارد با این حال افراد با پرداخت کمترین هزینه می توانند دکوراسیون داخلی خود را با طرح سنگ طبیعی تزئین کنند.
 
 
مزایای سقف کاذب ورق مرمر

از مزایای سقف کاذب ورق مرمر می توان به یکی از موارد زیر اشاره کرد:
 
 
  • قیمت بسیار مناسب و ارزان
  • به دلیل طراحی زیبا که دارد برای هر نوع دکوراسیونی مناسب است
  • مقاوم در برابر حرارت، آتش، رطوبت و آب.
  • مقاوم در برابر ضربه به دلیل استحکام و استحکام
  •  آذران پلاست به عنوان تولید کننده سقف کاذب برتر ایران
  • همچنین از حشرات و موریانه ها محافظت می شود زیرا ضد باکتری و ضد قارچ است.
  • مقاوم در برابر آتش تا 80 درجه سانتیگراد
  • نصب سریع و آسان
 
 
کاربردهای سقف کاذب ورق مرمر
 
انواع سقف های کاذب برای سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، مغازه ها و مکان های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و اجرای سقف کاذب بسیار ساده و سریع است. در رابطه با قیمت سقف کاذب یا کاشی و قیمت سقف کاذب بسته به متر مربع اجرا و نوع سقف متفاوت خواهد بود.در ضمن مهمترین مکان هایی که این سقف پی وی سی در آن نصب و مورد استفاده قرار می گیرد، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی مانند کلینیک ها و مطب ها، ساختمان های لوکس، سقف ساختمان های اداری و ... می باشد. به طور کلی می توان گفت که این محصول از آنجایی که گزینه ای مقرون به صرفه و با هزینه کمتر و جلوه سنگی است، بیشتر در مکان هایی که نیاز به طرح سنگ است نصب می شود.
 
 
 
 

سقف کاذب در طرح تخته سنگ مرمر

خرید دیوارپوش و سقف کاذب ورق مرمر
 
شاید بسیاری از شما با مطالعه این مقاله به خرید دیوارپوش و سقف کاذب ورق مرمر علاقه داشته باشید و بسیاری از شما در مورد نحوه خرید این محصول یا هر نوع دیوارپوش و سقف کاذب در طرح های دیگر تردید داشته باشید.
 
 
شما عزیزان می توانید برای خرید دیوارپوش و سقف کاذب و همچنین کف کاذب به سایت شرکت آذران فضانما مراجعه کرده و محصول مورد نظر را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از این شرکت خریداری نمایید.
 
 
برند کوبوآ یکی از محصولات شرکت «آذران فضا نما» است که سقف کاذب و دیوارپوش پی وی سی را در قالب محصولات کوبوآ، کوبوآ پلاس و کاشی کوبوآ به بازار عرضه می کند.
 

 

 

 

 

ورق ماربل شیت

 آیا مدل ورق ماربل شیت را می شناسید؟ آیا می دانید روکش ورق مرمر و سقف کاذب چیست؟

 
 
و کارشناسان ما از شرکت آذران پلاستیک با ارائه این مقاله قصد دارند شما را با یکی از جدیدترین مدل های پوشش دیوار و سقف کاذب آشنا کنند که ورق مرمریت یکی از پرکاربردترین متریال های امروزی می باشد. در دکوراسیون داخلی انواع محیط ها کاربرد دارد.
 
 
ورق ماربل شیت چیست؟
 
ورق ماربل شیت به زبان لاتین سنگ مرمر است و ورق های مرمر در واقع ورق های پی وی سی با نقش و نگار سنگ است که به سنگ مصنوعی نیز معروف است. ورق سنگ مرمر یکی از مواد مورد تقاضا در دکوراسیون داخلی است. ورق مرمر بیشتر با طرح های سنگی معروف است.
 
 
این ورق های پی وی سی دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند. دلیل محبوبیت این ماده بدون درز و یک تکه بودن آن است. بنابراین استفاده از ورق های مرمر برای دیوارها باعث زیباتر شدن آن نسبت به سایر مصالح دیوارپوش می شود. انواع مختلف آن در طرح های چوبی ساده با رنگ های متنوع تر و طرح های کاغذ دیواری تولید می شود. نوع جدید این برگ ها قابلیت عبور نور را دارد.
 
 
در مورد ورق های بیشتر و بهتر سنگ مرمر، لازم است بدانید که امروزه یکی از پرکاربردترین موادی است که به عنوان سنگ مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا در تهیه این پوشش از درصد خاصی از گرد و غبار سنگ استفاده شده است. از آنجایی که تشکیل یک سنگ طبیعی در طبیعت سال ها طول می کشد و استخراج آن آسیب زیادی به محیط زیست وارد می کند، سنگ های مصنوعی جایگزین بسیار مناسبی برای سنگ های طبیعی محسوب می شوند.
 
 
 
 

آشنایی با ورق ماربل شیت و انواع محصولات آن.


روکش دیوارپوش ورق ماربل شیت چیست؟
 
لازم به ذکر است که برای تولید دیوارپوش ورق مرمر 03% پودر سنگ و 60% پی وی سی ترکیب شده است.این دیوارپوش دارای ضخامتی در حدود 4 میلی متر بوده و در ابعاد مختلف از جمله 2.80*1.22 تولید می شود. در این دیوارپوش ها از انواع پوشش ها استفاده می شود. به عنوان مثال طرح چوب، طرح ساده، طرح سنگ و طرح های دیگر در این دیوارپوش به افراد این امکان را می دهد که با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنند.
 
 
در ادامه معرفی دیوارپوش ورق مرمری، بد نیست بدانید که به دلیل شباهت زیاد به سنگ مرمر به سنگ مصنوعی نیز معروف است. اگرچه این ماده روح و وجود سنگ مرمر طبیعی را ندارد، اما ممکن است زیبایی این سنگ گران قیمت را به خوبی نشان دهد. بنابراین مهمترین مزیت آن قیمت اقتصادی آن نسبت به سنگ طبیعی است.
 
 
ویژگی های روکش دیوار ورق مرمر
 
این نوع متریال از نظر ویژگی های بصری واقعاً شبیه سنگ طبیعی است که در آن به تمام خطوط و طرح های سنگ احترام گذاشته می شود اما در رنگ های مختلفی مانند خاکستری، بژ، سفید، صورتی یا سبز نیز تولید می شوند. از دیگر ویژگی های دیوارپوش ورق مرمر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
 
 
از نظر هزینه، مقرون به صرفه و ارزان است.
 
در برابر رطوبت و آب مقاوم است.
 
مقاومت خوبی در برابر حرارت و آتش (تا 80 درجه سانتیگراد) دارد.
 
در برابر مواد شوینده مقاوم است.
 
مقاوم در برابر خش و سایش است.
 
وزن سبکی دارد
 
نصب آن آسان و راحت است.
 
از نظر بهداشتی کاملا آنتی باکتریال است.
آذران پلاست به عنوان تولید کننده دیوارپوش برتر ایران
 

پارتیشن شیشه ای

 پارتیشن شیشه ای فریم لس

همانطور که از نام این سبک پارتیشن شیشه ای پیداست، در واقع نکته مهم استفاده حداقلی از پروفیل در ساختار این نوع پارتیشن می باشد. در این سبک از پارتیشن های شیشه ای، پروفیل ها فضای کمی را اشغال می کنند و علاوه بر شفافیت، شفافیت و شفافیت بیشتر، فضای بیشتری را برای شما ذخیره می کنند.(ابزار پلی یورتان)
 
آینه تترا شیشه طلایی در اشکال و فریم های مختلف تولید می شود و می تواند برای هر سلیقه ای مناسب باشد. آینه های طلایی این ست دارای طیف های مختلف رنگ طلایی می باشد و می تواند برای هر نوع کاربری و در هر فضایی مناسب باشد.
 
پارتیشن های شیشه ای
بخش داخلی گیره های تتراگلاس بدون فریم حاوی شیشه ضخامت 10 میلی متر است. در واقع می توان از شیشه شفاف 10 میلی لیتری، ساتن 10 میلی لیتری، طرح سندبلاست 10 میلی لیتری، لوگو، برند خصوصی، طرح خصوصی، شیشه رنگی 10 میلی لیتری، شیشه دولایه 5 میلی لیتری با لمینت شفاف، شیشه دو لایه 5 میلی لیتری، فلکس رنگی، 5 میلی لیتری دو لایه شیشه، تراشه های رنگی شفاف، شیشه دو لایه هوشمند 5 میلی لیتری. در نتیجه گزینه های مختلفی از نظر مقطع، طرح، رنگ پروفیل آلومینیومی و رنگ و جنس شیشه استفاده شده در اختیار خواهید داشت.
 
کویل آلومینیومی انحصاری
Tetraglass بخش های مختلف پروفیل را برای بخش های بدون فریم تولید کرد. ابعاد پروفیل تترا شیشه ای مخصوص 2.5*3 سانتی متر می باشد. در فرآیند تهیه پروفیل از نهایت دقت و ظرافت استفاده شده است. از دیدگاه های مختلف، استحکام، استقامت، پایداری، طول عمر، دوام و ... تمامی موارد ایمنی اندازه گیری و تست شده است. کیفیت بالا و چگالی بالای آلومینیوم به کار رفته در این سیستم بالاترین سطوح پایداری و دوام را به ما بخشیده است.رنگ اصلی پروفیل مورد استفاده مشکی یا نقره ای بوده و قابلیت تغییر رنگ به صورت ثابت و ثابت را دارد. به عنوان مثال، پروفیل های آلومینیومی با رنگ کوره ای آنودایز سیاه رنگ شده اند. (ادامه در انتهای صفحه)
 
 
تحویل عینک
پارتیشن های فریم لس جدیدترین و جدیدترین نوع پارتیشن شیشه ای هستند که زیبایی خاصی به فضای شما می بخشند. در این مقاطع از کمترین پروفیل عمودی استفاده می شود، اکثر پروفیل ها به صورت افقی نصب می شوند و برای اتصال شیشه به یکدیگر نوارهای آب بندی پلی کربنات H، چسب UV و لامپ UV لاکسیل ایتالیا، چسب انعطاف پذیر شفاف دو طرفه و ... می باشد. . استفاده می کند. تمامی عناصر ذکر شده به ویژه چسب اشعه ماوراء بنفش در جلوگیری از انتقال صدا (تا چهل دسی بل)، جلوگیری از انتقال گرد و غبار (ضد استاتیک)، جلوگیری از تبادل گرما و سرما (عایق) تاثیر بسزایی دارند.
 
آینه های زیبا بسازید
اگر به ایجاد فضایی مدرن و هنری علاقه دارید، قطعاً می توانید از دیوار آینه ای استفاده کنید که حاوی چندین آینه کوچک با رنگ های مختلف است. اگر رنگ آینه هایی که در کنار هم قرار می گیرند با هم همخوانی داشته باشند، منظره ای فوق العاده زیبا خلق می کند. به عنوان مثال، اگر یک دیوار از خانه خود را به انعکاس کار اختصاص دهید و آینه های کوچک در اشکال و رنگ های مختلف را کنار هم قرار دهید، دیوار آینه کاری شده زیبایی خواهید داشت که برای هر سلیقه ای جذاب خواهد بود. البته باید به نکاتی توجه کرد. اولین نکته این است که رنگ آینه ها خوب به نظر برسد. برای مثال اگر از آینه دودی در کنار آینه طلایی استفاده کنید، ترکیب فوق العاده ای را خواهید دید. نکته دوم هماهنگی با شکل آینه هاست.اگر جلوه‌های بصری آشفته را دوست دارید، استفاده از اشکال مختلف آینه‌ها در کنار هم اشکالی ندارد. اما اگر می‌خواهید آینه‌هایتان شکل مرتب‌تری داشته باشند، بهتر است از آینه‌های جمع‌وجورتری استفاده کنید که شکل‌های آن‌ها با هم هماهنگ باشد.
 
 
اتصالات
متاسفانه کشور عزیزمان در تولید یراق آلات و لوازم جانبی متناسب با تولید شیشه و آینه قدمی برنداشته و از نظر ظرافت و استحکام قابل مقایسه با یراق آلات وارداتی (مخصوصا ایتالیایی) نیستند.
 
یراق آلات بکار رفته در مقاطع فریم لس تتراگلاس اکثرا ایتالیایی بوده و این شرکت بطور مستقل یراق آلات ایتالیایی به خصوص برند Hope Maroni را وارد کرده است. با توجه به مشکلات فعلی واردات لوازم جانبی از ایتالیا، به موازات آن اقدام به واردات مستقیم لوازم چینی و تایوانی درجه یک مانند کینگ لانگ، میتسوبیشی، هایدلی، NHN، اسپید و ... کرده است.
 
پارتیشن شیشه ای مدولار
تیم های مدیریت ساختمان سعی می کنند با به حداقل رساندن هزینه ها، فضایی کارآمد و مفید طراحی کنند. با این حال، چیدمان اداری که برای یک سازمان کاملاً کار می کند، اغلب برای سازمان دیگر نامناسب است و این امر به ویژه برای صاحبان اماکن تجاری که می خواهند بیشترین بهره را از فضای کاری خود ببرند بسیار مهم است. خوشبختانه، پارتیشن های شیشه ای مدولار راه حلی مقرون به صرفه ارائه می دهند که مزایای قابل توجهی را نسبت به پارتیشن های شیشه ای ارائه می دهد. پنج مزیت رایجی که هنگام نصب پارتیشن های شیشه ای متحرک در دفتر تجاری خود می توانید از آنها بهره مند شوید عبارتند از:
 
1. می توانید به سرعت فضای خود را طبق شرایط جدید پیکربندی کنید.مهمترین مزیت نصب و قیمت پارتیشن شیشه ای مدولار این است که صاحبان ساختمان و تیم های مدیریت مربوطه می توانند به راحتی آنها را به مکان های جدید منتقل کنند. پارتیشن های قابل حمل به شما این امکان را می دهد که طرح های جدیدی را در دفتر خود ایجاد کنید که به گونه ای طراحی شده اند که راحت تر از پارتیشن های سنتی جابجا شوند. به عنوان مثال، فضایی با تعداد زیادی محفظه های کوچک را می توان به سرعت و به راحتی به اتاق کنفرانس، محل ملاقات یا فضای باز در هنگام استفاده از دیوارهای شیشه ای قابل حمل تبدیل کرد.
 
2. عایق صدا و آکوستیک
نویز بیش از حد یکی از رایج ترین مشکلات در فضاهای کاری با پلان باز مدرن است. پارتیشن های شیشه ای به مدیران ساختمان این امکان را می دهد تا صدای محیط را در فضاهای کاری بزرگ بدون به خطر انداختن طراحی داخلی اصلی کاهش دهند.
 
3. تجدید کم هزینه
اگر قصد دارید طراحی داخلی فضای تجاری خود را در پاسخ به درخواست مشتری تغییر دهید یا در آینده آن را برای مخاطب هدف خود جذاب تر کنید، دیوارهای شیشه ای مدولار می توانند گزینه ای مقرون به صرفه باشند. از آنجایی که پارتیشن‌های مدولار به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جابجایی آسانی داشته باشند، می‌توان آن‌ها را بسیار سریع‌تر از پارتیشن‌های سنتی بدون نیاز به ابزار خاص یا بسته شدن ساختمان برای مدت طولانی برای بازسازی جابه‌جا کرد.
 
4. یک فضای کاری زیبا و لذت بخش
هر نوع طرحی که در یک ساختمان تجاری بخواهید، دیوارهای شیشه ای می توانند زیبایی را به دفتر داخلی شما بیاورند و آن را برای همه صنایع و بخش های تجاری جذاب تر کنند.با این حال، پارتیشن های شیشه ای، چه قابل حمل و چه ثابت، از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر هستند و از اصول و روندهای طراحی مدرن پیروی می کنند.
 
5. نور طبیعی بیشتر
هر دو پارتیشن شیشه ای ثابت و قابل حمل به صاحبان ساختمان اجازه می دهد تا فضای داخلی اداری را ایجاد کنند که نور طبیعی حتی به تاریک ترین گوشه ها وارد شود. اما پارتیشن های قابل حمل امکان افزایش میزان نور طبیعی را در فضاهای تجاری فراهم می کنند.

خرید گوگل ویس

  سرویس Google Voice یا شماره مجازی گوگل مدتی است که وجود داشته است. فراسیب علاوه بر ارائه گوگل ویس در اختیار شما عزیزان، ارائه اطلاعات و مشاوره لازم در مورد این محصول مجازی را وظیفه خود می داند. با فراسیب همراه ما باشید. در نهایت نحوه انتقال شماره مجازی را به شما آموزش می دهیم!

  

 
گوگل ویس دقیقا چیست؟
گوگل ویس شماره مجازی ایالات متحده آمریکا است که به صورت کاملا رایگان در اختیار شهروندان این کشور قرار می گیرد. دریافت تماس و پیام به طور کلی رایگان است. ارسال پیام و تماس تلفنی به شماره های ایالات متحده و سایر کشورها رایگان است.
 
خرید گوگل ویس تاریخ انقضا ندارد اما…
گوگل یک بازه زمانی 5 تا 6 ماهه برای شناسایی کاربران فعال و حذف کاربران غیرفعال در نظر گرفته است. این بدان معناست که Google Voice تاریخ انقضا ندارد، اما اگر در این مدت از سرویس استفاده نشود، گوگل حساب کاربری را حذف می کند. برای جلوگیری از این اتفاق، ماهی یک بار پیام ارسال کنید یا با یک شماره تصادفی ایالات متحده تماس بگیرید. همچنین الزامی نیست که تماس با مقصد پاسخ داده شود!
 
اگر در خارج از کشور شخصی برای تماس ندارید، می توانید با تلفن های تماس شرکت های مختلف مانند اپل، پی پال و ;; همچنین می توانید به شماره 17653436044 پیامک ارسال کنید که در این صورت متن پیامک ارسالی اصلا مهم نیست و همانطور که در بالا گفته شد تماس و ارسال پیامک به شماره آمریکا هزینه ای ندارد.
 
با انجام فعالیت در گوگل ویس در اصل به گوگل یادآوری می کنید که یک کاربر فعال هستید و از شماره گوگل ویس خود فقط برای دریافت تماس و پیامک استفاده نمی کنید و با آن پیامک پیام ارسال و دریافت می کنید.در نهایت با تکرار این کار به صورت ماهانه از غیرفعال شدن شماره خود جلوگیری می کنید و احتمال اینکه گوگل شماره شما را غیرفعال تشخیص دهد و به جیمیل دیگری منتقل کند صفر خواهد شد.
 
چرا از گوگل ویس در ایران استفاده کنیم؟
به دلیل تحریم های اعمال شده توسط سایت ها و سرویس های مختلف، کاربران ایرانی برای وریفای بایننس از گوگل ویس برای دسترسی به این سرویس ها استفاده می کنند. با استفاده از این سرویس، یک شماره واقعی در ایالات متحده ثبت شده است. می توانید از آن به عنوان یک شماره معتبر در هر برنامه، مکان و خدمات آنلاین و آفلاین استفاده کنید.
 
آیا استفاده از Google Weiss قانونی است؟
البته استفاده از این سرویس در هر کشوری به جز آمریکا و کانادا ممنوع است. اما نگران نباشید اگر از این شماره استفاده کنید در ایران مجرم محسوب نمی شوید!
 
چگونه در گوگل ویس ثبت نام کنیم؟
برای ثبت نام در این سرویس، به یک حساب Google، IP ایالات متحده و یک شماره سیم کارت ایالات متحده نیاز دارید. بنابراین، اگر در ایران هستید، نمی توانید حضوری ثبت نام کنید و باید گوگل ویس را دریافت کنید.
 
 
آیا باید شماره Google Weiss را به حساب Google خود منتقل کنیم؟
در بالا اشاره کردیم که یکی از شرایط ثبت نام در سرویس Google Voice داشتن اکانت گوگل می باشد. ارائه دهندگان خدمات و ارائه دهندگان خدمات، از جمله Farasib، برای حساب های Google مختلف ثبت نام می کنند. تغییر اطلاعات Google Weiss یک مرحله امنیتی است، اما احتمالاً عواقبی به همراه خواهد داشت.
 
Frasib اطلاعات حساب Google Weiss شما را تحت هیچ شرایطی با هیچ مشتری دیگری به اشتراک نخواهد گذاشت و هر حساب Google Weiss Gmail برای یک مشتری است. با این حال، فراسیب توصیه می کند که شماره Google Weiss خود را ظرف 48 ساعت پس از خرید به جیمیل شخصی خود منتقل کنید.توجه داشته باشید که مانند سایر خدماتی که محدود به کاربران ایرانی است. همه روش ها برای جلوگیری از شناسایی و غیرفعال شدن سرویس شما استفاده می شود، اما هیچ تضمینی 100٪ وجود ندارد. در اینجا گزینه های مختلف وجود دارد:
 
هیچ یک از مشکلات زیر برای هیچ یک از کاربران رخ نداده است. فراسیب در صورت برخورد با مشکلات جدید فورا این مقاله را به روز خواهد کرد.
 
اگر شماره به حساب شخصی گوگل منتقل شود: بعید است که گوگل شماره ای که به عنوان یک کاربر ایرانی به حساب گوگل شما منتقل شده است را مسدود کند. لازم به ذکر است که تاکنون هیچ گونه مسدودی در مورد انتقال حساب شخصی گزارش نشده است.
برخلاف تصور عمومی، در صورت عدم انتقال و استفاده از اطلاعات استاندارد خریداری شده، عدم انتقال شماره امن ترین راه نیست! گوگل به تعداد ایمیل های ارسال شده توسط یک شخص حساس است و در صورت مشکوک بودن، تمام حساب های مرتبط با آن شخص را مسدود می کند. اما اگر تصمیم به عدم انتقال شماره مجازی دارید، حتما از ایمیلی که برای شما ارسال شده است استفاده کنید و در صورت امکان آن را در شبکه های مجازی وارد کنید تا حساب کاربری معتبر و طبیعی شناخته شود.
فراسیب همواره در تلاش است تا بهترین، با کیفیت ترین و مطمئن ترین خدمات را ارائه دهد. در این راستا برای ایجاد چندین پیام برای استفاده در گوگل ویس، تمامی اقدامات را به صورت دستی انجام می دهید و تمامی موارد امنیتی را رعایت می کنید.
 

سقف کاذب

 برای تجزیه و تحلیل مصالح مورد نیاز برای سقف کاذب و مشبک ساده پروژه خود به: تحلیل سقف کاذب ساده و آنالیز سقف کاذب مشبک مراجعه کنید و زمانی که وارد مساحت سقف کاذب یا مشبک ساده می شوید، مصالح مورد نیاز محاسبه می شود. به طور خودکار و همچنین برای محاسبه وزن یک سقف کاذب ساده را ببینید

    
 
برای مشاهده لیست قیمت اقلام سقف کاذب با بروز رسانی روزانه به لیست قیمت مصالح سقف کاذب مراجعه فرمایید.
 
همچنین ببینید: انواع سقف کاذب، انواع پنل، سقف های یکپارچه، جزئیات سقف کاذب مشبک.
 
در سایت آب بندی کناف می توانید با مراجعه به قسمت های مختلف و مشاهده نمونه کارها اطلاعات کامل سقف کاذب ساده و مشبک کناف را به دست آورید و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
 
آشنایی با سقف کاذب و روش های اجرا
امروزه بخشی از معماری داخلی استفاده از سقف های کاذب است. این عرشه اغلب برای پوشاندن عرشه های اصلی استفاده می شود. پیشینه دقیق این رشته هنوز مشخص نیست. مشخص نیست اولین افرادی که از سقف کاذب استفاده کردند از کاربردهای آن چه می دانستند. سقف های کاذب در مدت زمان کوتاهی جایگاه خوبی را در صنعت ساختمان به دست آورده اند و استفاده از آنها در صنعت ساختمان یکی از دغدغه های پوشش و اختفای عوامل زیر سقف می باشد.
 
سقف کاذب کناف
یکی از پرکاربردترین سقف های کاذب، سقف کاذب کناف می باشد. سقف کاذب کناف به دلیل وزن سبک، هزینه کم، نصب سریع و انعطاف پذیری بالا امروزه در صنعت ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارد.
 

 

سقف های کناف به دو مدل ساده و دکوراتیو تقسیم می شوند.
 
سقف کناف ساده را نصب دیوار خشک تخت ساده و سقف های کاذب دکوراتیو را سقف هایی می گویند که دارای طرح های خاص هستند.
 
سقف کاذب رابیتس
این نوع سقف در محدوده زیر قرار می گیرد، رابیتس از توری فولادی ساخته می شود که توسط سیم یا سیم آرماتور به زیر شبکه متصل می شود.
 
از ویژگی های مهم این نوع پوشش این است که اغلب ملات ها به آن می چسبند و ترک بر جای نمی گذارند.
 
خرگوش ها خود به دو دسته تقسیم می شوند: تخت و برجسته. آنها از خرگوش های نوع تخت برای دهانه های کوچک و از خرگوش های نوع برجسته برای دهانه های بزرگتر استفاده می کنند. از این نوع سقف کاذب برای گچ کاری بازشوها و تاسیسات تهویه مطبوع نیز استفاده می شود.
 
سقف کاذب آکوستیک
این نوع سقف کاذب در متریال های مختلفی مانند پارچه راه راه، تخته های چوبی، گچ و یا ورق های مقوای فشرده سفید و سوراخ دار ساخته می شود و برای مکان هایی مانند سینما، کلاس درس و ... که نباید صدا را منعکس کند. بودن.
 
سقف کاذب آلومینیومی
این نوع سقف از آلومینیوم ساخته شده و پشت آن با فایبرگلاس پر شده است.
 
سقف کاذب چوبی
این نوع سقف دارای دو قسمت اصلی و فرعی است که قسمت اصلی از فولاد یا چهار تراش و قسمت فرعی از چوب ساخته شده است.
 
سقف های کاذب با قطعات پیش ساخته گچ
عموماً این سقف ها آلومینیومی و قسمت های داخلی آن ها از گچ است. این پانل ها به دلیل نصب سریع و آسان، وزن سبک، تنوع در طراحی، مقاومت در برابر آتش، پایداری رنگ، تعویض آسان قطعات، رنگ ارزان، مقاومت در برابر ضربه، تهویه مناسب، دوام و حفاظت از محیط زیست بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.
 
سقف کاذب ترکیبی
از ترکیبی از چندین نوع سقف کاذب تشکیل شده است. قبل از استفاده از این نوع سقف ها باید زیرسازی مناسبی ساخته شود، معمولاً از این نوع سقف برای فضاهای بسیار بزرگ استفاده می شود زیرا زیباتر به نظر می رسد.سقف کاذب گریلیوم
این نوع سقف ها جزء سقف های تزئینی هستند. آنها از ورق های آلومینیوم یا آلیاژ ساخته شده اند. به آنها بام باز نیز گفته می شود، پس از نصب سقف، آنچه به چشم می خورد خانه های مربع شکلی است که دائماً در کنار یکدیگر قرار می گیرند. در این نوع سقف، تاسیساتی که به کار رفته است به وضوح در پشت بام دیده می شود. این نوع سقف ها اغلب به تنهایی یا در ترکیب با سقف های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. سقف کاذب گریل به وسیله سیم یا زنجیر به قسمت اصلی سقف متصل می شود.
 
سقف های کشویی این قابلیت را دارند که شامل موارد زیر باشد:
آکوستیک فضایی
 
پوشش امکانات زیر عرشه اصلی
 
از هدر رفتن دما و رطوبت جلوگیری کنید
 
حجم های تزئینی ایجاد کنید
 
روشنایی مناسب با توجه به شرایط کار و زندگی و…
 
کناف ایران:
کناف یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های دیوار خشک در جهان است، بنیانگذار کناف یک فرد آلمانی است، کناف نام خانوادگی این فرد است که در ایران به کناف ایران معروف است.
 
 
 
.

تولید کننده دیوارپوش

 تولید کننده دیوارپوش

 
مقدمه:
 
 تولید کننده دیوارپوش های پی وی سی و سقف های کاذب می باشد
 
تولید کننده دیوارپوش pvc اصفهان - پانل دیوارپوش اصفهان - پانل دیوارپوش pvc - روکش دیوار گرم کن
 
 
    
استفاده از دیوارپوش حرامی را می توان به سه دسته دیوارپوش PVC، دیوارپوش تجاری pvc و پوشش سقف طبقه بندی کرد. در همین راستا گروه پلاست وان تولید کننده سه لایه دیوارکوب اداری، تجاری و مسکونی آماده ارائه خدمات و تجهیزات جدید به مشتریان خود می باشد.
شرکت پلاست وان تولید کننده دیوارپوش های پی وی سی در اصفهان، پانل های پی وی سی، دیوارکوب های پی وی سی ساده و دیوارپوش های ساخت اصفهان و درزگیر ها و متریال ها و کاشی ها به ابعاد 60*60*60 سانتی متر می باشد. سی تولید می کند.
پلاست وان از بدو تاسیس سعی در ارائه محصولات خوب با قیمت مناسب به مشتریان خود داشته و یکی از تولیدکنندگان دیوارپوش می باشد که در طول فعالیت این شرکت کارکنان و مدیریت پلاست وان تصمیم گرفته رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماید. . .به.
 
برخی از مزایای دیوارپوش های تولید شده توسط این شرکت:
- سرعت بالا با دیوارپوش های پلاست وان
- قابل نصب بر روی انواع پلتفرم ها
- از روکش دیوار پلاست وان جدا شده است
-دیوارپوش های pvc ضد رطوبت و ضد آب
- عایق صدا روی دو پانل دیواری پلاستیکی
- عایق دما: از پوشش دیوار در برابر صدا جلوگیری می کند
- قابل شستشو با صابون
- دیوارپوش های بی شماری برای حشرات و جوندگان
- بدون زنگ زدگی: پلاست وان تولید کننده دیوارپوش pvc با روکش کره ای
- ایجاد ظاهر و فضای منحصر به فرد: دیوارپوش های Finishing Plast Van Baher در همه اشکال و رنگ ها
- مقاوم در برابر آتش
- اشکال و رنگ های متنوع دیوارپوش ها و بدون نیاز به رنگ آمیزی
شرکت را هدف قرار دهید
 
شرکت پلاست وان در حال حاضر دیوارپوش لمینت و دیوارپوش ضد ضربه را در دو خط تولید تولید می کند و در آینده نزدیک به سه دیوارپوش pvc در دو خط تولید تولید خواهد کرد.
 
برای بدست آوردناصل گرایش مشتری در پلاست وان به عنوان تولید کننده پانل های دیواری pvc، سقف کاذب تثبیت شده است و تمامی ارکان شرکت در این بخش به خوبی به مسئولیت خود در قبال مشتریان و همکاران واقف هستند - با احترام کار کنید. مشتریان و توزیع کنندگان گرامی، شما بزرگترین و بهترین شریک شرکت در دستیابی به اهداف عالی و بهترین پشتیبان برای پایداری و دوام شرکت هستید. بدون شک این شعار تکراری نیست و هیچ بهانه ای برای سود بیشتر نیست، یک قانون است. قانون که قانون اول است!.

دیوارپوش

 از کاربردهای کاغذ دیواری پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 
  • چنبره کاذب پی وی سی
  • پارکت
  • پنجره دوجداره
  • شمع های دیواری
  • پوشش کف
 
استفاده از ورق های دیوار PVC:
گستره و تنوع استفاده از دیوارپوش های پی وی سی بسیار زیاد است و برای ساختمان ها و محیط های مختلف قابل استفاده است. دیوارهای پی وی سی را می توان در تجاری، اداری، مسکونی، اتاق انتظار اداری، اتاق انتظار هتل، ویلا، رستوران، استخر، بیمارستان، توالت، اتاق جلسات، کارخانه ها، شرکت ها استفاده کرد. همچنین برای طراحی قسمت های مختلف خانه مانند: اتاق نشیمن، اتاق خواب، ورودی و خروجی، اتاق نشیمن، سقف، طراحی سرویس بهداشتی استفاده می شود.
 
نصب دیوار پی وی سی:
محبوب ترین گزینه برای دیوارپوش در کرج این است که در لیست دیوارپوش هایی قرار می گیرند که به راحتی نصب و نصب می شوند و بر روی انواع سطوح قابل نصب هستند، بنابراین دیوارپوش های پی وی سی قابلیت لیز خوردن و نصب دارند. به دیوار. روی دیوار به دو صورت گچی و معمولاً دیوارهای صاف با مشت بادی نصب می شوند، اما اگر دیوار سنگی یا صاف نباشد، دستگاه دیوار گردان تعبیه می شود.کاغذ دیواری پی وی سی به سه نوع تقسیم می شود:
شامل: لعاب دار، مستقیم و چاپی، هر سه از نظر کارایی و کاربرد قابل استفاده و استفاده می باشد.
 
 
انواع دیوارپوش پی وی سی:
دیوارپوش سه بعدی پی وی سی:
این نوع دیوارپوش ها بیشتر زیورآلات تزیینی هستند و در محیط های مختلف در طراحی داخلی از جمله: اتاق های مختلف (اتاق خواب، پذیرایی)، اماکن تفریحی، ادارات استفاده می شوند.
دیوارپوش پی وی سی بعدی دو نوع است یکی تصویر سه بعدی مانند پوستر چسبانده شده و با تشکیل لایه محافظ به صورت دیوارپوش حماسی نصب می شود و دیگری سه بعدی است. کنده کاری ابعادی قابل استفاده برای گچ، پلاستیک و مخمل.
 
ویژگی های دیوار PVC سه بعدی:
وزن سبک، نصب آسان، فضای کافی برای پوشش سیم کشی، تغییر چیدمان اجزای پی وی سی، ضد رطوبت، انعطاف پذیری بالا، محافظت در برابر گرما و سرما و صدا و شستشو با مواد شوینده.
دیوارهای سه بعدی به سه دسته چرم، بتنی و اپوکسی تقسیم می شوند
چرم: همانطور که از نام آن پیداست از چرم ساخته شده است که در زیر آن از فوم سرد برای ایجاد صدا در پوشش دیوار استفاده می شود. این کاغذ دیواری نسبت به سایر محصولات سه بعدی زیباتر است اما قیمت آن بالاتر است.
اپوکسی: اپوکسی در حجم دیوارپوش سه بعدی از فوم سرد استفاده نمی کند، یعنی حجم ندارد، فقط از تصاویر سه بعدی استفاده می شود.
بتن: این دیوارپوش بتنی بوده و در رنگ های مختلف قابل استفاده است و با وجود اینکه بتنی است، سبک وزن بوده و با چسب یا گاز
 
قابل نصب می باشد._PVC پوشش دیواری تحت پوشش:
PVC انواع مختلفی از دیوارهای تحت پوشش PvC و تهدید لایه از کف را دارد ، مانند: راز ، رمز و راز ، پلیوی پوشش دیواره انعطاف پذیر است و می تواند آن را به شکل و باکتری های مختلفی توصیف کند که در شکل ها یا باکتری های مختلف هدر می رود.
 
دیوارهای PVC چاپ شده یا چاپ شده در دیوار:
طراحی دیوارهای PVC و رنگ با طرح ها متفاوت است ، می توانید هرگونه تعیین خانه خود را انتخاب کنید تا اصل برای تمیز کردن یا ضرب و شتم دسترسی به گذر زمان انجام شود شستشوی مایع روی پوشش دیوار.
 
  
 
ویژگی های ویژگی های دیوارهای دیواری PvC (مارک):
به 100 ٪ آسیب پذیر
گرمای حرارت 25 درجه سانتیگراد
آتش سوزی اتفاق نمی افتد
انعطاف پذیر
چگالی کم با توجه به همان ماده
مقاومت و مواد شیمیایی در برابر مواد شیمیایی
هیچ انتخابی وجود ندارد
برای جلوگیری از گرما و سرما قابل توجه
غلظت صدا
شستشو به شستشو با مایع شستشوی حمام
 
یک پوشش ديوارپوش سنگ مصنوعي چشمگیر PVC:
مهمترین ویژگی های دیوارها ، نام و نوسانات بسیار ضد قدرت در تمام محدودیت های فضا است و اقتدار فشار بالا در ضعف بسیار حل می شود. این نوع میدان دیواری 8 میلی لیتر از آب ضخیم است ، در مکانهایی که احتمال شکستن بیشتر وجود دارد. در حال استفاده هستند این خطوط را می توان برای واحدهایی مانند پارکینگ پارک و حیاط و دفتر استفاده کرد. PVC برای جلوگیری از پوشش دیوار PVC کمتر و قیمت پوشش دیوار است.بنابراین شما برای محیط ترافیکی بالا ، به استفاده از پوشش دیوار فکر خواهید کرد و توصیه می کنید که تصور کنید.
 
امکان جلوگیری از تعویض دیوار از ویژگی دیوارها است:
با وجود و توانایی به راحتی ، خاصیت و دامنه و رنج و رنج و یا در پوست و لاغر بسیار زیاد است.
 
پوشش دیوارهای آینه:
ویژگی هایی که آینه های دیوارهای شیشه ای پوشش آینه را مشخص می کند ، ساده و جذاب وی برای دیوارهای دیگر با تصاویر پس زمینه دیگر است. او با دوام خشمگین و بیشتر در رستوران مورد استفاده قرار می گیرد.
 
گل تست آلومین:
در رنگ های مختلف یک لیل های داستان آلومینیومی وجود دارد. بیشترین استفاده از رنگ های نقره و طلا است. فراخوان های خرید آلومینیوم تأثیر ویژه ای بر محیط زیست خواهند داشت. تمیز کردن آن بسیار آسان است ، قسمت بالای دیوار فقط بالای دیوارها است و تمام لکه ها و گرد و غبار را به شما منتقل می کند.
 
دیوارهای PVC دیوار PVC:
طبق توضیحات معین ، لیست قیمت کاملاً متنوع است. همانطور که می دانید ، همانطور که می دانید پوشش دیوار مطابق با لکه های مختلف است. به طور کلی ، گفته می شود که گفته می شود PVC به عنوان مزیت پوشش دیوار ، قیمت مناسب است. این پوشش دیواری با کیفیت مواد مورد استفاده در آن ، طرح ها ، رنگ و پوشش دیوار متفاوت است.
به طور خلاصه ، پوشش دیوار PVC یکی از دیوارهای شیک ترین است که می تواند در افقی استفاده شود.دیوارها بسیار زیبا و کشتی و کشتی برای ایجاد سطح بی خانمان از یک خط بی خانمان هستند. قیمت ارزان و به درستی است. آنها در هزینه شما صرفه جویی می کنند.
 
PVC PLIT PVC PLIT:
در ویژگی دیوارهای PVC ، می توانیم موارد زیر را ذکر کنیم: دیوار PVC انتخابی برای نگهداری دیوارها است این جت های دیواری از PvC پلاستیکی قوی و سخت ساخته شده اند. اکنون باید برخی از مزایا را ذکر کنیم:
دیواره PVC که سازه را پوشانده و آسیب های زلزله را کاهش می دهد.
PVC از بالای جت دیواری بالاتر است و در قوس ها و گوشه های PVC استفاده می شود.
از پوشش دیوارپوش ماربل شیت می توان به طور کامل استفاده کرد که به راحتی به راحتی برای استفاده در دوش مورد استفاده قرار می گیرد.
تمیز کردن پوشش دیوار آسان و جدا کردن توده ها با حوله روی حوله یا پارچه.
اگر چیزهای تیز به پوشش دیواری برخورد نشوند ، او به 100 ٪ نقاشی و بادوام پیچ خورده است
آنها از مقاومت در برابر حشرات بی خبر هستند و جمع آوری میکروبی ها غیرممکن نیستند.
او توانایی ذخیره ذخیره حرارت و نور را دارد
این صدا دارای صدا و سیما در خط است
آنها در طراحان مختلف مانند رنگ ، مدل و فرم ها ارائه می شوند.
این ماده در سایر مصالح ساختمانی ، مواد مالیاتی مانند طبیعی ، Cerest ، رودخانه ها و آلومین رشد می کند.
هزینه جلوگیری از این نوع شکستن نوع شکستن و نگهداری
_ پوشش نادرست تجهیزات ساختمانی ، که در آن: سیم و مکانیک
پوشش دیواری PVC و آب و هوا در یک ماده شیمیایی
به دلیل وزن سنگین از قدرت بالایی برخوردار است
تصویر زمینه PVC بیشتر از سایر دیوارها زندگی خواهد کرد
پوشش دیواره PVC به آرامی وزن دارد
 
مضراتی برای پوشاندن دیوارهای PVC شما:
1- پوشش دیواره PVC دارای علائمی مانند عدم وجود ناخودآگاه آنها است و نمی توانیم بگوییم که این نقص ها و نقص.یکی از معایب بستن دیوار پی وی سی این است که در هنگام آتش سوزی دیوارهای پی وی سی می توانند حساسیت تنفسی افراد را افزایش داده و افزایش دهند و مواد مضر را برای سلامتی شما آزاد کنند.
2_ ترکیبات پلاستیکی به کار رفته در ساخت کاغذ دیواری پی وی سی دوستدار محیط زیست و دوستدار محیط زیست است که بسیار مهم و ضروری است. بنابراین کسانی هستند که طبیعت را دوست دارند که با این نوع دیوارها حد وسط خوبی ندارند و موقعیت هایی وجود دارد که با آن مخالفت می کنند.
3- دیوارپوش های پی وی سی مستقیماً به نور خورشید و نور خورشید حساس بوده و تغییر ظاهری ایجاد می کند. قرار گرفتن طولانی مدت دیوارهای PVC در معرض نور خورشید می تواند ظاهر، به ویژه رنگ دیوارها را تغییر دهد که می تواند منجر به محو شدن و تمیز شدن آن شود.

نوع ماربل شیت

 نوع ماربل شیت چیست؟

این دو کلمه از سنگ یا سنگ سنگی یا سنگ یا سنگهای ذخیره سازی ساخته شده است که توسط یک سنگ هنری و پاسخ دهنده های PVC که توسط یک سنگی ساخته شده است ، درمان می شوند. PVC از یک PVC برای ایجاد نقاط قوت و پیوستن به آن ذخایر می کند.
 
نوع مقاله در همان زمان ثروت طبیعی را دوست داشت. استریت ها ، بیمارستان ها ، و عصرها ، سالن ها و رستوران ها حتی از آن استفاده کرده اند که حتی در طراحی داخلی Bloins نیز مورد استفاده قرار می گیرند.
 
 
 
انواع سنگ ماربل شیت
سنگ ازدواج پی وی سی
دیوارهای PVC و مربع قهوه ای از مواد دفاعی آب و سلسله ساخته شده است. صفحه PVC و صفحه کراوات با پوشش سقف و تمبرها مطابقت دارد. این نوع دیوار PVC بهترین گزینه برای حمام ، گاراژ و حمام ماهواره است.
 
پانل های PVC بسیار قوی و مقاوم هستند و نیازی به تعمیر و نگهداری پس از نصب ندارند. بنابراین آنها دوام ندارند یا برای مدت طولانی ناپایدار نیستند. این نوع صفحه های PVC که مستقیماً تحت تأثیر Cigracum و قرص های فروش پاپ به غیر از حقوق قرار می گیرند ، ضرر اندکی خواهد داشت. گروه های منحصر به فرد استاد PvC از دیوار دیوار دیوارهای دیوار.
 
نور ریوی آتیتان بخشی از تالاب است که بلافاصله ایجاد می شود و سپس بلافاصله با Ulcean Night و Ultra یک میز تولید می کند. بنابراین ، وی بررسی های ویژه ای را برای ساختمان ساختمان ارائه می دهد. این نوع دیواری نمی تواند از آب دفاع کند اما با دوام است.دیوارهای فوق العاده بنفش و BION های معتاد با اکثر برنامه های ساختمانی سازگار هستند. ظروف قفسه سینه قهرمان بین المللی شامل پلیمیک ، کلسیم ، کلسیم است. این ترکیب این ترکیب برداشت شده و به آنها کمک می کند تا به کاغذ خود بچسبند. این با فوق العاده بنفش و یکنواخت بیرون از حد متفاوت با Ultra متفاوت است. کاغذ کاغذی بدون رنگ که در کاغذ ، آب و جانبازان لبه دار شده بود ، از تاریکی بدتر می شد.
 
  
 
میر به رنگ 
رنگ ها و کتیبه های زیادی وجود دارد که شامل رنگ ها و طرح های بسیاری از جمله همه خنک کننده ها و مخلوط های کم رنگ و تیره است. اما این نوع محبوب ترین و رایج ترین سنگهای تیز محبوب در داخل ، یک سنگ سیاه به نام سنگ های سیاه و تارک سفید است.
 

ماربل شیت

  ورق ماربل شیت؟

پارچه های ساخته شده از سنگ مرمر یا استونیت دو اصطلاح سنگ (سنگ) و مرمر (نوعی سنگ شکل دار) هستند که از انواع سنگ مصنوعی به حساب می آیند و از اختلاط پودر سنگ با رزین پی وی سی تولید می شوند. میزان اختلاط پودر سنگ با رزین پی وی سی باعث ایجاد استحکام و استونیت های متفاوت می شود.
 
سنگ مرمر نوعی مصالح ساختمانی است که شبیه سنگ طبیعی است و امروزه به دلیل کیفیت برتر نسبت به سنگ طبیعی، با شعار حفاظت از محیط زیست مورد توجه معماران داخلی قرار گرفته است. از استونیت در طراحی منازل، هتل ها، بیمارستان ها، اتاق ها، محل کار، رستوران ها و حمام ها استفاده می شود.

انواع تخته سنگ مرمر
کاغذ مرمر پی وی سی
دیوارها و سقف های پی وی سی از مواد ضد آب ساخته شده اند و در برابر آب بسیار مقاوم هستند. دیوارها و سقف های پی وی سی برای پوشش سقف و دیوارهای مناطق مرطوب مناسب هستند. این نوع دیوارپوش پی وی سی بهترین انتخاب برای حمام، گاراژ و زیرزمین هایی است که به راحتی خیس می شوند.
 
پانل های پی وی سی بسیار قوی و بادوام هستند و پس از نصب نیازی به نگهداری ندارند. بنابراین، آنها برای چندین سال بدون لرزش یا خم شدن دوام می آورند. این نوع از پانل های پی وی سی در تضاد مستقیم با گچ معمولی و POP بوده و علاوه بر هزینه نگهداری کمتر آسیب می بینند. یکی از ویژگی های متمایز دیوارهای مرمر PVC مقاومت در برابر آتش است.
 
کاغذ سنگ ماربل شیت UV
پوشش UV یک ترکیب شفاف است که روی کاغذ مرطوب چاپ می شود، سپس بلافاصله با اشعه ماوراء بنفش خشک می شود تا صفحه ای به شکل ماوراء بنفش ایجاد شود که در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است. بنابراین جلوه خاصی به طراحی داخلی خانه می دهد. این نوع دیوارپوش ضد آب نیست، اما در برابر آب مقاوم است.دیوارها و سقف های UV برای اکثر کاربردهای ساختمانی مناسب هستند. مواد شیمیایی پوشش UV شامل پلی اتیلن، کربنات کلسیم و کائولینیت است. این ترکیبات تمیز می شوند و با ویسکوزیفایرهایی ترکیب می شوند که به چسبیدن آنها به کاغذ کمک می کند. پوشش‌های UV بسته به کاربرد می‌توانند از نظر ضخامت و ضخامت متفاوت باشند. پوشش های UV نسبت به پوشش های روی کاغذ، آب و لمینت برتری دارند و مورد توجه معماران داخلی قرار می گیرند.
 
نقاشی سنگ مرمر
سنگ‌های سنگی یا سنگ مرمر در رنگ‌ها و شکل‌های زیادی وجود دارند که شامل رنگ‌های روشن و تیره و اشکال مخلوط می‌شوند. اما پرطرفدارترین و رایج ترین این گزینه ها فرم مرمری است که ظاهری مرمر دارد و به مرمر سیاه و مرمر سفید معروف است.
 
برای مشاهده تمامی رنگ های کاشی و اشکال مرمر می توانید از کاتالوگ آن ها استفاده کنید تا علاوه بر مشاهده تمامی رنگ ها و اشکال، مقایسه هایی نیز انجام دهید. بهترین و کامل ترین کاتالوگ سنگ مرمر موجود در ایران در سایت www.store128.com موجود است.
 
در مورد قیمت سنگ ماربل شیت در سال 1401
فروشگاه اینترنتی Store128 عرضه کننده کاشی مرمر در ایران و دارای نمایندگی در اصفهان می باشد که استونی های با کیفیت و با رنگ و طرح های کاربردی ارائه کرده است. پانل های دیوار و سقف موجود در سایت در دو سایز به ابعاد 12×28 سانتی متر مربع به فروش می رسد.

پارچه مرمر با ضخامت 2 میلی متر و قابلیت تحمل نور
خرید ماربل شيت به ضخامت 4 میلی متر
نوع اول با ضخامت 2 کیلومتر و هزینه کمتر و قابلیت عبور نور و نور را دارد و نوع دوم ضخامت و مقاومت بالاتری دارد. یکی از پرطرفدارترین دیوارها، صفحه مرمری بین کابینت است که قیمت آن بسته به ضخامت محصول متفاوت است.نکات مهم هنگام خرید اسلب مرمر مصنوعی
به شرایط محیطی نگاه کنید
 
بسته به محل مورد استفاده، استون را می توان با PVC یا UV استخراج کرد. در یک محیط مرطوب، انتخاب دیوارهای PVC بهترین گزینه است. بنابراین، مناطقی که به راحتی مرطوب می شوند، مانند آشپزخانه، حمام و گاراژ، باید با دیوارهای PVC پوشانده شوند.
 
اندازه دیوار
 
ضخامت دیوارپوش انتخابی بسته به فضای مورد استفاده می تواند 2 میلی متر یا 4 میلی متر باشد. بسته به کاربرد یا توانایی انتقال نور آن، همه می توانند یکی را انتخاب کنند.
 
بهداشتی و ضد باکتری
 
دیوارپوش های مناسب برای آشپزخانه ها و بیمارستان ها باید تمیز باشند، بنابراین انتخاب کاشی های مرمر برای بیمارستان ها و آشپزخانه ها باید خاصیت ضد باکتریایی داشته باشد.
 
طرح و رنگ مناسب و نصب ماربل شیت
 
اشیا انرژی آزاد می کنند و دیوارپوش ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بسیاری از افراد بر این باورند که انتخاب رنگ و طرح سلیقه ای است اما در واقع انرژی آزاد می شود و استفاده از آن در انتخاب رنگ و طرح تاثیر می گذارد.
 
طراحی اتاق تلویزیون با سنگ مصنوعی باید به صورت خاص انجام شود و طرح شلوغ برای این نوع دیوارپوش مناسب نیست. طراحی آشپزخانه با کاشی های مرمر سفید و رزگلد سبک تر و قوی تر از کاشی های مرمر سیاه است.
 
قیمت مناسب
 
قیمت سنگ مصنوعی ساخته شده از مرمر در انتخاب آن بسیار مهم است، علاوه بر داشتن ویژگی های کاربردی، قیمت ارائه شده است یا خیر؟ بنابراین با مراجعه به سایت www.store128.com می توانید کاتالوگ محصولات را مرور کرده و ویژگی های آن ها را بررسی کنید و سپس با بهترین قیمت خرید کنید.
 
خرید اینترنتی کاشی مرمر

 

اکنون، زندگی به سمت راحتی و صرفه جویی در زمان در حال حرکت است.با تکامل خرید آنلاین، بیشتر خریدها به صورت آنلاین و آفلاین انجام شده است. در زمینه خرید و فروش اسلب سنگ مرمر نمایندگی ورق مرمر در اصفهان با مراجعه به سایت  امکان خرید و فروش آنلاین را برای سراسر ایران فعال کرده است. با مراجعه به سایت و مشاهده کاتالوگ کامل، با بررسی ویژگی های انواع دیوارپوش می توان شکل و رنگ مورد نظر را انتخاب و خرید اینترنتی انجام داد.
 
.
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد