نصب و راه اندازی مخزن اکسیژن مایع

رئیس اداره توسعه منابع فیزیکی، عمرانی و تجهیزات دانشکده از نصب دو مخزن اکسیژن مایع در مراکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی 22 باخمن و حکیم خبر داد.

وحید کیوانی فرد در گفت و گو با وب دا، با اشاره به شرایط بحرانی بیماری همه گیر کووید 19 و وضعیت قرمز در نیشابور، گفت: این مخازن به منظور تامین اکسیژن در مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی 22 باخمن و مخزن اکسیژن مایع

رئیس اداره توسعه منابع فیزیکی ظرفیت هر یک از این مخازن را 20 تن و وام خود را بیش از 31 میلیارد اعلام کرد و تصریح کرد: بهره برداری از این مخازن از سیستم تامین اکسیژن مایع در بیمارستان ها پشتیبانی می کند. شروع به تامین اکسیژن از این مخازن کنید.

 

شماره مجازی گوگل چیست؟

گوگل ویس واقعا یک سرویس مخابراتی است. گوگل این سرویس را در سال 2009 معرفی کرد. Google Weiss در اینترنت کار می کند و تماس و ارسال این ابزار برای مشتریان کانادایی و آمریکایی رایگان است. با Google Weiss می توانید تماس ها و پیام های متنی نامحدود ایجاد کنید. اکثر افرادی که از Google Voice استفاده می کنند فقط برای سیم کارت پرداخت می کنند. این سرویس برای بسیاری از کشورها هزینه دارد. مانند سیم کارت همراه اول و ایرانسل که برای استفاده از سرویس باید خریداری شود. بسیاری از کاربران در سراسر جهان از شماره های گوگل ویس استفاده می کنند.

 

چگونه گوگل ویس را روی گوشی خود نصب کنیم؟

در مرحله اول خرید گوگل ویس اپلیکیشن گوگل ویس را در گوشی اندروید یا آیفون خود دانلود کنید.

پس از نصب برنامه و باز کردن آن، ابتدا اکانت گوگل دلخواه خود را از طریق شماره تلفن متصل کرده و دکمه Continue را بزنید.

در صفحه جدید روی گزینه جستجو در سمت راست پایین صفحه کلیک کنید تا شماره گوگل ویس انتخاب شود.

اکنون کد منطقه یا شهر خود را وارد کنید تا اعداد منطقه خود را وارد کنید.

 

سپس روی دکمه انتخاب سبز رنگ کنار شماره خود کلیک کنید.

اگر چنین است، ممکن است Google Weiss شماره شما را تأیید کرده باشد. برای ادامه مراحل نصب روی دکمه next در دو صفحه ای که مشاهده می کنید کلیک کنید.

شماره تلفن مورد نظر خود را در Google Weiss برای اتصال به این حساب وارد کنید.

در صفحه جدیدی که برای شما باز می شود، کد ارسالی را در گوشی خود وارد کرده و دکمه تایید را فشار دهید.

برای تایید و پیوند حساب Google Weiss خود روی گزینه ادعا در اینجا کلیک کنید و روی دکمه Last کلیک کنید.تمام این مراحل را با دقت انجام دهید. اگر مشکلی دارید یا در مورد انجام هر یک از این مراحل نامشخص هستید، لطفاً فوراً به بخش پشتیبانی ما مراجعه کنید.