راحت ترین کشور برای ثبت شرکت در خارج از کشور

یکی از سوالات پرتکرار در پروسه مهاجرت و دریافت تابعیت دوم در مورد «راحت ترین کشور برای ثبت شرکت در خارج از کشور» است. بهتر است بدانید به طور کلی، کشورها برای اعطای تابعیت از طریق ثبت شرکت به دو دسته تقسیم می شود: (۱) کشورهایی که با ثبت شرکت در آنها می توانید در پروسه دریافت پاسپورت قرار بگیرید و نیاز به اقامت در آن کشور نیست، (۲) کشورهایی که پس از ثبت شرکت باید در آنجا اقامت داشته باشید تا بتوانید پاسپورت بگیرید.

بنابراین کشورهایی که در دسته اول قرار می گیرند، راحت ترین کشور برای ثبت شرکت در خارج از کشور به شمار می روند. این کشورها عبارتند از اسلواکی و مجارستان. این کشورها به عنوان کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت نیز شناخته می شوند! از طرفی دیگر، اغلب کشورهای اروپایی در دسته دوم قرار می گیرند و شما پس از ثبت شرکت باید در آن کشور اقامت داشته باشید و مالیات بپردازید تا در پایان بتوانید پاسپورت آن کشور را دریافت کنید.

ثبت شرکت در خارج از کشور

معرفی برخی از کشورهای اروپایی برای ثبت شرکت در خارج از کشور

برخی از کشورها هستند که از کشورهای خوبی برای ثبت شرکت به شمار می روند و شرایط مناسب تری برای ثبت کشور و اعطای تابعیت خود دارند. در ادامه تلاش می کنیم تا به معرفی این شرکت ها بپردازیم.

کشور اتریش

کشور اتریش یکی از کشورهای مهم و پرطرفدار برای ثبت شرکت به شمار می رود. شما با ثبت شرکت در این کشور می توانید اجازه کار دریافت کنید. به طور کلی پروسه دریافت پاسپورت اتریش از طریق ثبت شرکت به شرح زیر است:

  • ثبت شرکت
  • دریافت اجازه کار
  • پرداخت مالیات
  • دریافت ویزای دو ساله
  • تمدید ویزا و دریافت ویزای سه ساله
  • دریافت پاسپورت

بهتر است بدانید که در این پروسه مدرک تحصیلی بالا، سابقه کار، سطح زبان از امتیازهای ویژه برای دریافت تابعیت اتریش به شمار می روند.

کشور کانادا

یکی دیگر از کشورهای پر طرفدار برای ثبت شرکت کشور کانادا است. شما پس از ثبت شرکت در این کشور می توانید ویزای ۲ ساله کار را دریافت کنید. در این ۲ سال باید در کانادا اقامت داشته باشید و مالیات پرداخت کنید. سپس می توانید از طریق سیستم اکسپرس انتری ویزای کار خود را به اقامت دائم کانادا تبدیل کنید.

کشور سوئیس

کشور سوئیس نیز مقصد مناسبی برای ثبت شرکت و دریافت تابعیت این کشور است. در این روش ویزای کاری برای فرد صادر می گردد و فرد پس از ده سال کار و پرداخت مالیات در این کشور می تواند تابعیت سوئیس را دریافت کند.

تابعیت دومینیکا

بهترین کشور عربی برای ثبت شرکت

با توجه به اینکه کشورهای عربی از کشورهای مهم خاور میانه به شمار می روند، یکی از سوالات پرتکرار این است که بهترین کشور عربی برای ثبت شرکت در خارج از کشور کدام است؟! «عمان» بهترین کشور برای ثبت شرکت است. این کشور، کشوری میانه رو در خاور میانه است و ارتباطات قوی با کشورهای بزرگ دنیا از جمله انگلستان و آمریکا دارد. امنیت اقتصادی این کشور بسیار بالاست و همین موضوع سبب شده است که عمان به کشوری مهم برای ثبت شرکت تبدیل شود. برای ثبت شرکت در عمان شما ابتدا باید ویزای کار از سوی شرکتی در عمان داشته باشید. سپس ویزای این کشور برای شما صادر می شود. پس از ورود به این کشور می توانید اقدام به ثبت شرکت در عمان بنمایید.

ثبت شرکت در خارج از کشور

نکات مهم در ثبت شرکت در خارج از کشور

اگر قصد ثبت شرکت در خارج از کشور را دارید، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • ابتدا شرایط کشور هدف، امنیت و ثبات اقتصادی آن کشور را بررسی کنید.
  • مبلغ سرمایه گذاری اولیه برای ثبت شرکت را در نظر داشته باشید.
  • پلن اقتصادی قوی داشته باشید.

تاسیس شرکت در با پاسپورت دومینیکا

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم تا به موضوع ثبت شرکت در خارج از کشور بپردازیم. همانطور که متوجه شده اید، برای موفقیت در این مسیر باید ذخایر مالی قابل اعتمادی داشته باشید و با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید. تیم دومینیکا پاردایس تیمی مجرب و حرفه ای است که مشاوره های لازم را در مورد دریافت تابعیت دوم به شما می دهد.