آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

اگرچه ممکن است برنامه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان قرن بیست و یکم ضروری به نظر نرسد، اما این مهارت در آینده‌ای نه چندان دور واقعاً ارزشمند خواهد بود. یکی از دلایل اهمیت یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان، یادگیری مهارت هایی است که می تواند در آینده شغلی آنها موثر باشد.
 
اهمیت آموزش برنامه نویسی به کودکان
برنامه نویسی کودکان کوچک و بزرگ در نگاه اول کاری غیرممکن به نظر می رسد، اینکه از کودکان بخواهیم با ورود به این دنیای جدید خود را با توانایی ایجاد اپلیکیشن تصور کنند، کار بسیار سنگینی خواهد بود. اما امروزه، با وجود برنامه‌ها، سایت‌ها و اسباب‌بازی‌های بسیار زیاد، یادگیری کدنویسی برای کودکان می‌تواند جذاب و قابل هضم باشد. در عین حال کودکان نیز مهارت های زندگی را یاد می گیرند و آماده حضور در اجتماع هستند و برای این منظور از بازی های ویژه ای مانند Minecraft برای سرگرمی کودکان استفاده می شود.
 
مزایای آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان
اهمیت یادگیری برنامه نویسی برای کودکان زمانی دوچندان می شود که بدانیم یادگیری برنامه نویسی برای کودکان عملکرد تحصیلی کودکان را بهبود می بخشد و همچنین آنها را برای یادگیری آسان تر برنامه نویسی پیشرفته در آینده آماده می کند.بنابراین برنامه نویسی مسیری را به سوی آینده باز می کند و در رشد شخصیت فرزند شما موثر است.
 
 
دوره آموزشی برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان در آکادمی مدرسان پیشتاز
آکادمی مدرسان پیشتاز یک پلتفرم آنلاین علوم کامپیوتر و برنامه نویسی برای کودکان است. در آکادمی یاسان نحوه برگزاری کلاس های آموزش برنامه نویسی کودکان ترکیبی از جلسات تک نفره بین هنرجو و مربی و همچنین جلسات هفتگی گروهی می باشد.
محتوای آموزشی در یاسان ویژه دانش آموزان 9 تا 17 سال تهیه شده است و آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پس از سطح بندی توسط کارشناسان انجام می شود.
آنچه آکادمی یاسان را متمایز می کند تعهد ما به آموزش فرزندانمان برای امروز و راهنمایی آنها برای تبدیل شدن به افرادی متفکر، خلاق و نوآور است.
 
 
ویژگی های آموزش ما:
 
تبدیل مصرف کنندگان فناوری به خالقان آن
آموزش برنامه نویسی برای کودکان به صورت اختصاصی و تعاملی
روی حل مستقل مشکلات تمرکز کنید.
دانش آموزان را تشویق کنید تا چیزهای جدید را از مربیانی که اشتباهات را فرصتی برای یادگیری و رشد می دانند بیاموزند.
برای شفافیت کامل و اطمینان از اینکه ما همیشه برای برتری تلاش می کنیم، یک سیستم رتبه بندی برای والدین دانش آموزان خود ایجاد کرده ایم تا پس از هر کلاس به صورت آنلاین بازخورد ارسال کنند.به طور متوسط ​​ما با 4.7 ستاره از 5 ایستاده ایم!
 
دوره های مقدماتی
کودکان و نوجوانان برای شروع یادگیری برنامه نویسی در آکادمی مدرسان پیشتاز نیاز به آشنایی اولیه با برنامه نویسی دارند. به همین منظور آکادمی یاسان دوره هایی را تحت عنوان دوره های آموزش پایتون مقدماتی یا عمومی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است. یکی دیگر از اهداف آکادمی مدرسان پیشتاز در دروس عمومی تقویت مهارت های نرم دانش آموزان مانند مهارت حل مسئله، تفکر منطقی، تعاملات اجتماعی، روحیه تعاون و خلاقیت همراه با آشنایی با برنامه نویسی است. دوره های مقدماتی (عمومی) آکادمی یاسان شامل Scratch Junior، Scratch، Robot Programming، App Inventor، Python و PyCraft (Python in Minecraft) می باشد.
 
 
دوره های پیشرفته آکادمی مدرسان پیشتاز
اهداف آکادمی یاسان به آشنایی اولیه کودکان و نوجوانان با برنامه نویسی و تقویت مهارت های نرم آنها محدود نمی شود و گذراندن دوره های مقدماتی برای دانش آموزان یاسان آغازی برای ورود آنها به دوره های پیشرفته و دست اندرکاران آکادمی یاسان است. . کودکان و نوجوانان با شرکت در دوره پیشرفته و عملی آکادمی یاسان، برنامه نویسی را به صورت تخصصی یاد می گیرند و برای ورود به دانشگاه و بازار کار آماده می شوند.دوره های پیشرفته (کاربردی) آکادمی یاسان شامل طراحی وب، اینترنت اشیا و توسعه بازی می باشد.
 
آکادمی مدرسان پیشتاز چگونه به یادگیری و رشد فرزند شما کمک می کند؟
ما در محتوای آموزش پرایس اکشن خود از ابزارهای تعاملی و بصری استفاده می کنیم. بنابراین به جای اینکه بنشینید و فقط به سخنان معلم گوش دهید، فرزندتان با شرکت در فعالیت ها، حل چالش ها و تعامل با همسالان، مطالب را یاد می گیرد.
 
از آنجایی که هیچ دو کودکی شبیه هم نیستند و هر کودکی سبک یادگیری خاص خود را دارد، این رویکرد کل نگر ما در یاسان به کودک شما کمک می کند تا برنامه نویسی را با سرعت مطلوب و متناسب با سطح یادگیری دانش آموزان به کودکان و نوجوانان آموزش دهد.
 
همانطور که می دانید در آموزش سنتی محتوای آموزشی برای همه دانش آموزان یکسان است و محتوای آموزشی در مدت زمان محدودی به دانش آموزان منتقل می شود. اما همه می دانیم که ویژگی های دانش آموزان با یکدیگر متفاوت است و قطعا این الگوی آموزشی برای برخی از دانش آموزان کارآمد نخواهد بود.
 
 
در دوره های آموزشی آکادمی یاسان کودکان یاد می گیرند:
مشکلات خود را حل کنید
تفکر خلاق داشته باشید.
مطالب را به طور مستقل یاد بگیرید.مهارت های ارتباطی خود را تقویت کنید و سوالات خود را با اطمینان بپرسید.
زمانی که دانش‌آموزان دوره‌های عمومی (Scratch Junior، Engineering Adventure، Scratch و App Inventor) به اصول برنامه‌نویسی تسلط پیدا کنند و برنامه‌های خود را بسازند، به دوره‌های پیشرفته‌تر تحت عنوان دروس کاربردی (پایتون، وب، توسعه بازی) دعوت می‌شوند. ). ، اینترنت اشیا) از مهارت هایی که در ترم های گذشته آموخته اند برای حل مسائل در دنیای واقعی استفاده کنند و از این تجربه لذت ببرند.
 
کنفرانس ها و وبینارها
در پایان هر ماه همایشی به نام یاسان تی وی ویژه دانشجویان برگزار می شود. در این کنفرانس همراه با برنامه های جذاب و چالش برانگیز، دانشجویان با افراد موفق و برجسته در زمینه علوم کامپیوتر و برنامه نویسی از سراسر جهان آشنا می شوند و تحقیقات و خلاقیت های خود را به دوستان خود ارائه می دهند، اطلاعات جدید و اخبار در این زمینه را ارائه می دهند. آنها باشگاه های مختلف را برنده خواهند شد و اوقات خوشی خواهند داشت.
 
مراحل ثبت نام کلاس آموزش برنامه نویسی مدرسان پیشتاز
آکادمی یاسان برای اطمینان بیشتر شما در کلاس های آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان آکادمی یاسان یک جلسه رایگان برای دانشجویان ورودی ترتیب داده است.برای ثبت نام در این جلسه لطفا فرم لینک زیر را پر کنید و منتظر باشید تا کارشناسان آکادمی یاسان برای تعیین سطح و راهنمایی های بیشتر برای حضور در جلسات آکادمی یاسان با شما تماس بگیرند.