کاربردهای روکش دیوار ورق مرمر
 
شما می توانید از انواع دیوارپوش در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری استفاده کنید. برای خانه ها، دیوارپوش ها عمدتاً در فضای بین کابینت آشپزخانه، ستون یا حتی قسمت هایی از دیوار در اتاق نشیمن و بالای تخت استفاده می شوند.امروزه دیوارپوش یکی از عوامل مهم در دکوراسیون داخلی می باشد. در ابتدا باید بگوییم که شما عزیزان می توانید دیوارپوش پی وی سی را در انواع مختلف با قیمتی ارزان و با طراحی، تولید، نصب و اجرای انواع دیوارپوش (PVC) از قبیل اداری، سنگی، خرید اینترنتی نمایید. , چوب, قابل شستشو, سه بعدی, پذیرایی تجربه با شرکت آذران.
 
 
 

روکش دیوار ورق مرمر


سقف کاذب ورق مرمر چیست؟
 
 
در معرفی سقف کاذب ورق مرمری، اگر بخواهیم مشخصات این نوع سقف کاذب را برشماریم، باید به این نکته اشاره کنیم که این ورق ها از 30 درصد پودر سنگ و 70 درصد پی وی سی تشکیل شده اند که باعث مقاومت بیشتر آنها نسبت به PVC می شود. محصولات ضخامت این نوع سقف کاذب 4 میلی متر می باشد. طول و عرض آن 280 در 122 سانتی متر است. این سقف کاذب که دارای طرح های متنوعی از جمله طرح مرمریت امپرادو و ... است قیمت بسیار پایینی دارد با این حال افراد با پرداخت کمترین هزینه می توانند دکوراسیون داخلی خود را با طرح سنگ طبیعی تزئین کنند.
 
 
مزایای سقف کاذب ورق مرمر

از مزایای سقف کاذب ورق مرمر می توان به یکی از موارد زیر اشاره کرد:
 
 
  • قیمت بسیار مناسب و ارزان
  • به دلیل طراحی زیبا که دارد برای هر نوع دکوراسیونی مناسب است
  • مقاوم در برابر حرارت، آتش، رطوبت و آب.
  • مقاوم در برابر ضربه به دلیل استحکام و استحکام
  •  آذران پلاست به عنوان تولید کننده سقف کاذب برتر ایران
  • همچنین از حشرات و موریانه ها محافظت می شود زیرا ضد باکتری و ضد قارچ است.
  • مقاوم در برابر آتش تا 80 درجه سانتیگراد
  • نصب سریع و آسان
 
 
کاربردهای سقف کاذب ورق مرمر
 
انواع سقف های کاذب برای سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، مغازه ها و مکان های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و اجرای سقف کاذب بسیار ساده و سریع است. در رابطه با قیمت سقف کاذب یا کاشی و قیمت سقف کاذب بسته به متر مربع اجرا و نوع سقف متفاوت خواهد بود.در ضمن مهمترین مکان هایی که این سقف پی وی سی در آن نصب و مورد استفاده قرار می گیرد، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی مانند کلینیک ها و مطب ها، ساختمان های لوکس، سقف ساختمان های اداری و ... می باشد. به طور کلی می توان گفت که این محصول از آنجایی که گزینه ای مقرون به صرفه و با هزینه کمتر و جلوه سنگی است، بیشتر در مکان هایی که نیاز به طرح سنگ است نصب می شود.
 
 
 
 

سقف کاذب در طرح تخته سنگ مرمر

خرید دیوارپوش و سقف کاذب ورق مرمر
 
شاید بسیاری از شما با مطالعه این مقاله به خرید دیوارپوش و سقف کاذب ورق مرمر علاقه داشته باشید و بسیاری از شما در مورد نحوه خرید این محصول یا هر نوع دیوارپوش و سقف کاذب در طرح های دیگر تردید داشته باشید.
 
 
شما عزیزان می توانید برای خرید دیوارپوش و سقف کاذب و همچنین کف کاذب به سایت شرکت آذران فضانما مراجعه کرده و محصول مورد نظر را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از این شرکت خریداری نمایید.
 
 
برند کوبوآ یکی از محصولات شرکت «آذران فضا نما» است که سقف کاذب و دیوارپوش پی وی سی را در قالب محصولات کوبوآ، کوبوآ پلاس و کاشی کوبوآ به بازار عرضه می کند.