زندگي در دومينيكا و شرايط پاسپورت دومينيكاارزش و اعتبار پاسپورت دومينيكاروش هاي مختلف اخذ پاسپورت دومينيكادريافت پاسپورت دومينيكا از طريق كاردريافت پاسپورت دومينيكا از طريق تحصيلدريافت پاسپورت دومينيكا از طريق سرمايه گذاريدريافت پاسپورت دومينيكا ازطريق تولد فرزنددريافت پاسپورت دومينيكا از طريق ازدواجدريافت پاسپورت دومينيكا از طريق پناهندگيهزينه زندگي در كشور دومينيكاسوالات متداول راجع به پاسپورت دومينيكاسخن پاياني درخصوص پاسپورت دومينيكا

پاسپورت دومینیکا

زندگي در دومينيكا و شرايط پاسپورت دومينيكا


كشور دومينيكا يك كشور جزيره اي در حوزه درياي كارائيب است كه از اعضاي كشورهاي مشترك المنافع است. زبان رسمي اين كشور زبان انگليسي است و دومين زبان آن ها زبان فرانسوي است، پايتخت آن شهر روسو است، اين كشور داراي طبيعتي بي نظير است و اكثر مردم آن كاتوليك هستند. دريافت تابعيت و پاسپورت كشور دومينيكا نسبت به ساير كشورها تا حدودي آسان است. افراد داراي اقامت موقت و افراد داراي اقامت دائم و پاسپورت دومينيكا هر دو داراي حقوق مشابهي مي باشند، و تنها تفاوت موجود امكان راي دهي براي دارندگان پاسپورت اين كشور است. لازم به ذكر است كه اين كشور داراي اقتصاد چندان قدرتمندي نمي باشد و در واقع متقاضيان مهاجرت به اين كشور به دنبال راهي به مهاجرت به ساير كشورها از طريق دريافت پاسپورت دومينيكا هستند،  روش هاي مختلفي جهت دريافت پاسپورت دومينيكا وجود دارد كه در ادامه مورد بررسي قرار مي گيرند.

ارزش و اعتبار پاسپورت دومينيكا

 

دومينيكا تنها كشوري مي باشد كه در كوتاهترين زمان به افراد داراي شرايط، پاسپورت و تابعيت اعطا مي نمايد. يكي از موارد داراي اهميت براي متقاضيان دريافت پاسپورت يك كشور و يا دريافت پاسپورت دومينيكا، ميزان اعتبار پاسپورت آن كشور است كه نقش مهمي را در مهاجرت افراد ايفا مي نمايد. در حال حاضر و در سال 2021، پاسپورت كشور دومينيكا از نظر اعتبار در رتبه 34 ام جهان قرار دارد. با توجه به اعتبار پاسپورت دومينيكا، امكان سفر به 140 كشور جهان فراهم مي گردد و با داشتن اين پاسپورت، صدور ويزا در مرز 30 كشور امكان پذير مي گردد. يكي ديگر از مواردي كه باعث اعتبار بخشي به پاسپورت اين كشور مي گردد، فراهم شدن امكان اقامت و تحصيل در كشورهاي اروپايي و انگلستان براي دارندگان اين پاسپورت است. مدت زمان اعتبار پاسپورت دومينيكا 10 سال است و فرايند تمديد آن آسان است.