دستگاه لاغری کیتو:

دستگاه لاغری کویتیشن یا دستگاه لاغری کاویتاسیون از خانواده دستگاه های لاغری یک روش ایمن و غیرتهاجمی برای ذوب و از بین بردن سلول های چربی است که از هیچ سوزنی برای کاهش وزن و چربی زدایی استفاده نمی شود. تعداد جلسات درمانی با این دستگاه کاملاً غیر تهاجمی و بدون درد می باشد.
 
دستگاه لاغری کاویتیشن از مکانیزم بسیار ساده ای استفاده می کند و سلول های چربی را با فرکانس پایین ذوب می کند. این درمان در کاهش چربی سوزی بسیار موثر بوده و باعث تشکیل و رفع سلولیت می شود. دستگاه لاغری کیتو به طور کلی در کلینیک ها و سالن های زیبایی و لاغری استفاده می شود.
 
افزایش جریان خون، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست (رفع افتادگی پوست)، ماساژ و ریلکسیشن از مهمترین مزایای خرید و قیمت گذاری دستگاه لاغری در مدل کاویتاسیون می باشد.
 
 
دستگاه لاغری خانگی و باسن:
 
این مدل از دستگاه لاغری همانطور که از نامش پیداست برای رفع چربی های اضافی و رسیدن به تناسب اندام برای کاربران خانگی در منزل و یا نهایتا در سالن های زیبایی مناسب است. لاغری موضعی با این مدل دستگاه لاغری برای بدن شما هیچ عارضه ای ندارد.
 
 
دستگاه لاغری موضعی:
از آنجایی که حدود 1/3 جمعیت جهان با چاقی دست و پنجه نرم می کنند و روش های مختلفی مانند ورزش، رژیم غذایی، پیاده روی و برای از بین بردن سلولیت و چربی های اضافی در ناحیه شکم از پهلو، بازو، ران و باسن استفاده نمی کنند، گاهی اوقات این کار را نمی کنند. . به نتایج دلخواه می رسند و پس از کاهش وزن اندکی با مشکلاتی مانند افتادگی و افتادگی پوست و ایجاد خطوط و چین و چروک مواجه می شوند.این در حالی است که پزشکان و متخصصان پوست از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده می کنند، دستگاه هایی مانند دستگاه لاغری در مدل های دستگاه لاغری موضعی شامل دستگاه لاغری مقاربتی و دستگاه لاغری لیپوساکشن و دستگاه لاغری خانگی به نام دستگاه لاغری بازو، دستگاه لاغری ران طراحی و ساخت دستگاه لاغری شکم. و باسن
 
این مدل دستگاه لاغری موضعی از سال 2017 تا 2019 با استقبال بسیار خوبی از سوی کلینیک ها، سالن های زیبایی و لاغری و همچنین کاربران خانگی مواجه شد، زیرا این دستگاه ها از امواج فرکانس رادیویی rf، امواج مافوق صوت و ارتعاش استفاده می کنند و گرمایی که تولید می کند سلول‌های مرده پوست را ترمیم و بازسازی کنید و دیگر نواحی شل یا آویزان را روی صورت و بدن خود نخواهید دید.
 
 
 
عموماً افرادی که دستگاه لاغری می خرند، اعم از کاربر خانگی یا کلینیک، عمدتاً از این دستگاه برای رفع چربی شکم و پهلو استفاده می کنند. در واقع تجمع چربی در ناحیه شکم و پهلو بر زیبایی بدن ما تاثیر می گذارد. شرکت پوست ایرانیان وارد کننده انواع دستگاه لاغری شکم خانگی، دستگاه لاغری شکم و پهلو در واقع جدیدترین دستگاه لاغری را در بازار ایران معرفی کرده و محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش به فروش می رساند.
 
خرید انواع عضله سازی با دستگاه لاغری داروی پوست:
فروشگاه اینترنتی طب اسکین به وارد کننده انواع دستگاه های لاغری ضمانت اصل بودن محصولات و خدمات پس از فروش و آموزش رایگان نحوه کار با دستگاه را ارائه می دهد. برای مشاوره قیمت و خرید دستگاه لاغری، خرید و فروش دستگاه لاغری، قیمت دستگاه لاغری مقاربتی، خرید انواع دستگاه های لاغری، قیمت و خرید دستگاه لاغری اولتراسونیک، ... شما می توانید از طریق وب سایت، اینستاگرام، واتساپ و تماس تلفنی با مشاوران طب پوست در تماس باشید..