EMS مخفف Electrical Muscle Stimulation است، یک فناوری جدید که در آن الکترودها بر روی گروه هایی از دستگاه عضله سازی قرار می گیرند. روش های قبلی دستگاه عضله سازی با ارسال تکانه های عصبی از مغز به ماهیچه ها و ایجاد انقباض آنها انجام می شود، اما در روش EMS این دستورات به طور همزمان از طریق مغز و الکترودها به عضلات ارسال و اعمال می شود.

 
برخی این دستگاه را معادل ماساژور می دانند، در صورتی که دستگاه EMS برخلاف ماساژور حرکت فیزیکی نداشته باشد و با اعمال پالس یا همان دستورات الکتریکی، عضله را تحریک کرده و باعث حرکت عضلات می شود.
 
با توجه به تحقیقات Redpeck، دستگاه Six Pack توسط برخی از کارشناسان تجربی مانند مربیان باشگاه توصیه شده است، اما برخی از کارشناسان علمی تأثیر کمی در عضله سازی دارند. به نظر می رسد تحقیقات در این زمینه هنوز به نتایج روشنی نرسیده است. یکی از دلایلی که مربیان باشگاه بدنسازی توصیه می کنند، امکان تحریک عضلاتی است که با حرکات ورزشی معمولی تحریک نمی شوند و یا دسترسی به آنها بسیار سخت است.
 
ابعاد پد شکم 17*19 و بازوها 7*20 سانتی متر است. این عضله سازی با دستگاه با 2 عدد باتری نیم قلمی برای هر موتور تغذیه می شود و شامل 3 موتور برای 3 پد می باشد. برای ران نیز می توان از پدهای بازو استفاده کرد. علاوه بر این، هر دستگاه دارای 6 حالت یا برنامه مختلف است و هر حالت را می توان روی 10 توان مختلف تنظیم کرد.
 
 
Mobile GYM 6pack EMS یک دستگاه عضله سازی با دستگاه خودکار است که با شوک الکتریکی ملایم به ساخت بسته های جنسی و عضلات شکم، شانه ها، بازوها و ران ها کمک می کند. این دستگاه در واقع یک شبیه ساز ورزش بدنسازی است که هم برای خانم ها و هم آقایان قابل استفاده است اما برای کسانی که مشکلات قلبی دارند توصیه نمی شود.وظیفه اصلی این دستگاه تقویت و رشد ماهیچه ها به خصوص سکس پک شکمی است و به دلیل فعالیت بر روی ماهیچه ها تا حدودی به چربی سوزی نیز کمک می کند...