دستگاه هایفو اولترا  

 
با افزایش سن و کاهش میزان کلاژن در بافت پوست، به تدریج شاهد افتادگی و شل شدن این اندام مهم خواهیم بود. از آنجایی که بد شکلی پوست زیبایی و از دست دادن اعتماد به نفس را تحت تاثیر قرار می دهد، پزشکان با همکاری محققان و مهندسان همواره به دنبال راه های جدیدی برای بهبود این بافت موثر هستند که پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر لیفت پوست هایفو می باشد. که به طور دقیق و حساب شده انرژی امواج مافوق صوت (سونوگرافی) را بدون ایجاد کوچکترین آسیبی به پوست، در عمق مورد نظر لایه های زیرین پوست متمرکز می کند. این روش باعث تحریک فیبروبلاست ها و تولید کلاژن در بافت شبکه ای پوست می شود.
 
استفاده ازهایفو اولترا فورمر به عنوان یک روش غیر تهاجمی مورد تایید FDA آمریکا می باشد.
 
مزیت استفاده از دستگاه هایفو اولترا نسبت به سایر روش ها این است که یک عمل کاملا سرپایی و بدون نیاز به بستری و بهبودی خواهد بود. همچنین در حین کار هیچ گونه درد، کبودی و خونریزی نخواهید داشت، علاوه بر این اثر ماندگار و دائمی بر روی پوست خواهید داشت.
 
استفاده از این دستگاه محدود به لیفت پوست صورت و بدن نخواهد بود و می توان از آن برای رفع افتادگی زیر چانه و چانه استفاده کرد. گونه ها، ابروها و گوشه لبش را بالا انداخت و خط خنده و اخم را از بین برد. همچنین شاید جالب باشد بدانید که حتی می توان از آن برای لاغری موضعی نیز استفاده کرد.
 
دستگاه هایفو اولترا 4d دارای صفحه نمایش LCD رنگی با کیفیت 15 اینچی است. کارتریج های مقرون به صرفه با عمق های 1.5، 3 و 4.5 میلی متر برای لیفت صورت و کارتریج های مخصوص 8 و 13 میلی متر برای لاغری موضعی مناسب هستند. در هر بار شارژ شدن کارتریج می توانید از 10000 شات استفاده کنید.