آیا صفحات ماربل شیت سخت هستند؟

استفاده از غبار سنگ با رزین استحکام دال مرمر را افزایش داد و این امر آن را طبیعی تر از قبل کرد.

 

مزایای استفاده از سنگ ماربل شیت

مقاومت بالا در برابر تمیز کردن

عایق حرارتی آن از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.

مقاوم در برابر آتش است و به هیچ وجه نمی سوزد.

اسلب های مرمر را می توان به همین صورت و بدون برش استفاده کرد.

نصب آسان.

این آنتی باکتریال است و می توان آن را به صورت جداگانه استفاده کرد.

کاشی های مرمر می توانند از ورود آفاتی مانند سوسک و مورچه به خانه جلوگیری کنند.

صدا تولید می کند و از ورود صداهای مزاحم جلوگیری می کند.

خاصیت ضد آب دارد و به راحتی قابل شستشو است.

در دو نوع مات و براق عرضه می شود.

عمر طولانی و بادوام دارد

 

خرید کاشی ماربل شیت مهمتر است یا کفپوش؟

الان و با فرا رسیدن عید همه ما نگران تغییرات خانه هایمان هستیم شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که کفپوش مهمتر است یا دیوارها؟مرمر؟

 

این سوال پاسخ درستی نخواهد داشت، اگر به دکوراسیون داخلی اهمیت می دهید، ابتدا به این فکر کنید که چه چیزی به شما احساس خوبی می دهد و همچنین در نظر داشته باشید که در خانه ای که سرپوشیده است، سنگ مرمر چندان جذاب نخواهد بود.

دیوارپوش

دیوارپوش های پی وی سی، دیوارپوش های ام دی اف و دیوارپوش های سنگ مصنوعی امروزه به عنوان جایگزینی مناسب و زیبا برای کاغذ دیواری در ادارات و فضاهای مسکونی تجاری بسیار محبوب هستند. دیوارپوش سه بعدی پی وی سی به دلیل طراحی و برجستگی های جذاب از قابلیت نورپردازی فوق العاده جذاب و زیبایی برخوردار است. این ویژگی به خصوص در محیط های تجاری می تواند مشتریان بیشتری را جذب کند و در خانه حس منحصر به فرد بودن را ایجاد کند. تنوع دیوارپوش های پی وی سی در بازار ایران بسیار زیاد است. بسته به جنس و نوع روکش دیوار، قیمت آن نیز متفاوت است. دیوارپوش های PVC موجود شامل دیوارپوش های مقاوم در برابر ضربه، دیوارپوش های معمولی PVC و دیوارپوش های سه بعدی می باشد. مهمترین عامل در تعیین قیمت دیوارپوش وزن آن است. انتخاب بهترین دیوارپوش برای خرید سوالی است که همیشه ذهن مشتری را به خود مشغول می کند. در بسیاری از مواقع مشتری به دلیل تنوع محصولات موجود در بازار و قیمت های متفاوت نمی تواند در انتخاب بهترین دیوارپوش تصمیم درستی بگیرد. به عنوان اولین اصل باید در نظر گرفت که هر چه دیوارپوش سنگین‌تر باشد، تعداد مواد مصرفی بیشتر و در نتیجه قیمت بالاتر می‌رود. دوم، نوع رنگ پوشش دیوار باید در نظر گرفته شود. رنگ دیوارپوش و خود روکش به صورت روکش های داغ مهر و چسب یا دیوارپوش های روکش دار در بازار موجود است. دیوارپوش های روکش دار قیمت بالاتری نسبت به سایر اقلام دارند. همچنین آخرین چیزی که باید در نظر گرفت مقاومت در برابر ضربه روکش دیوار است. دیوارپوش های معمولی در برابر ضربه بسیار حساس هستند و با کوچکترین ضربه ای به راحتی فرو می روند و طبیعتاً از نظر قیمت بسیار ارزان تر از دیوارپوش های مقاوم در برابر ضربه هستند.به عنوان آخرین نکته، قابلیت شستشو را باید در نظر گرفت که می تواند روی قیمت دیوارپوش ها تاثیرگذار باشد.

  

از ویژگی های دیوارپوش PVC مقاوم در برابر ضربه در مقایسه با دیوارپوش ام دی اف می توان به مقاومت در برابر رطوبت (ضد آب)، عایق صدا، طراحی چند رنگ، مقرون به صرفه بودن، ضریب اشتعال پایین و سهولت و سرعت بالا اشاره کرد. دیوارپوش ضربه ای تا 30 درصد عایق صوتی بیشتری نسبت به انواع دیگر دیوارپوش های معمولی دارد. برای این منظور می توان از دیوارپوش های ضد ضربه برای عایق صوتی دیوارهای خانه استفاده کرد. علاوه بر این دیوارپوش ضد ضربه در مقابل آتش مشتعل نمی شود. بسته به موادی که در برابر هر آتش سوزی استفاده می شود، مواد روکش دیوار فقط جمع شده و در این صورت از گسترش آتش جلوگیری می شود. همچنین در شرایطی که دیوار ساختمان خیس است، از آنجایی که دیوارپوش پی وی سی کاملا ضد آب است، این مشکل با کمترین هزینه و حداکثر سرعت نصب قابل حل است. تنوع طرح و رنگ این محصول می تواند برای هر سلیقه ای مناسب باشد.

 

 

 

انواع دیوارپوش های موجود در بازار ایران را می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد:

1- دیوارپوش پی وی سی

2- دیوارپوش سه بعدی

دیوارپوش های پی وی سی اغلب در ادارات یا فضاهای تجاری و دیوارپوش های سه بعدی در خانه استفاده می شود. دیوارپوش های پی وی سی در دو نوع معمولی و مقاوم در برابر ضربه و دیوارپوش های سه بعدی در انواع دیوارپوش های سه بعدی پی وی سی فشرده، دیوارپوش های سه بعدی ام دی اف یا چوبی و دیوارپوش های سه بعدی.دیوارهای فوم سه بعدی نیز موجود است. از انواع دیگر دیوارپوش ها می توان به دیوارپوش بتنی اشاره کرد. بسته به جنس، رنگ و پوشش انواع دیوارپوش، قیمت آنها نیز متفاوت است.

ماربل شیت

اما با توجه به طراحی داخلی، انواع دیوارپوش پی وی سی در تمامی فضاهای داخلی و خارجی (نمای ساختمان) ساختمان قابل استفاده است.البته نصب دیوارپوش پی وی سی در نمای ساختمان با نصب دیوارپوش در داخل ساختمان کمی متفاوت است و باید ضوابط فنی مربوط به متریال چسب رعایت شود.