x تبلیغات
ماربل شیت

کاربردهای روکش دیوار ورق ماربل شیت

 
کاربردهای روکش دیوار ورق مرمر
 
شما می توانید از انواع دیوارپوش در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری استفاده کنید. برای خانه ها، دیوارپوش ها عمدتاً در فضای بین کابینت آشپزخانه، ستون یا حتی قسمت هایی از دیوار در اتاق نشیمن و بالای تخت استفاده می شوند.امروزه دیوارپوش یکی از عوامل مهم در دکوراسیون داخلی می باشد. در ابتدا باید بگوییم که شما عزیزان می توانید دیوارپوش پی وی سی را در انواع مختلف با قیمتی ارزان و با طراحی، تولید، نصب و اجرای انواع دیوارپوش (PVC) از قبیل اداری، سنگی، خرید اینترنتی نمایید. , چوب, قابل شستشو, سه بعدی, پذیرایی تجربه با شرکت آذران.
 
 
 

روکش دیوار ورق مرمر


سقف کاذب ورق مرمر چیست؟
 
 
در معرفی سقف کاذب ورق مرمری، اگر بخواهیم مشخصات این نوع سقف کاذب را برشماریم، باید به این نکته اشاره کنیم که این ورق ها از 30 درصد پودر سنگ و 70 درصد پی وی سی تشکیل شده اند که باعث مقاومت بیشتر آنها نسبت به PVC می شود. محصولات ضخامت این نوع سقف کاذب 4 میلی متر می باشد. طول و عرض آن 280 در 122 سانتی متر است. این سقف کاذب که دارای طرح های متنوعی از جمله طرح مرمریت امپرادو و ... است قیمت بسیار پایینی دارد با این حال افراد با پرداخت کمترین هزینه می توانند دکوراسیون داخلی خود را با طرح سنگ طبیعی تزئین کنند.
 
 
مزایای سقف کاذب ورق مرمر

از مزایای سقف کاذب ورق مرمر می توان به یکی از موارد زیر اشاره کرد:
 
 
  • قیمت بسیار مناسب و ارزان
  • به دلیل طراحی زیبا که دارد برای هر نوع دکوراسیونی مناسب است
  • مقاوم در برابر حرارت، آتش، رطوبت و آب.
  • مقاوم در برابر ضربه به دلیل استحکام و استحکام
  •  آذران پلاست به عنوان تولید کننده سقف کاذب برتر ایران
  • همچنین از حشرات و موریانه ها محافظت می شود زیرا ضد باکتری و ضد قارچ است.
  • مقاوم در برابر آتش تا 80 درجه سانتیگراد
  • نصب سریع و آسان
 
 
کاربردهای سقف کاذب ورق مرمر
 
انواع سقف های کاذب برای سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، مغازه ها و مکان های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و اجرای سقف کاذب بسیار ساده و سریع است. در رابطه با قیمت سقف کاذب یا کاشی و قیمت سقف کاذب بسته به متر مربع اجرا و نوع سقف متفاوت خواهد بود.در ضمن مهمترین مکان هایی که این سقف پی وی سی در آن نصب و مورد استفاده قرار می گیرد، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی مانند کلینیک ها و مطب ها، ساختمان های لوکس، سقف ساختمان های اداری و ... می باشد. به طور کلی می توان گفت که این محصول از آنجایی که گزینه ای مقرون به صرفه و با هزینه کمتر و جلوه سنگی است، بیشتر در مکان هایی که نیاز به طرح سنگ است نصب می شود.
 
 
 
 

سقف کاذب در طرح تخته سنگ مرمر

خرید دیوارپوش و سقف کاذب ورق مرمر
 
شاید بسیاری از شما با مطالعه این مقاله به خرید دیوارپوش و سقف کاذب ورق مرمر علاقه داشته باشید و بسیاری از شما در مورد نحوه خرید این محصول یا هر نوع دیوارپوش و سقف کاذب در طرح های دیگر تردید داشته باشید.
 
 
شما عزیزان می توانید برای خرید دیوارپوش و سقف کاذب و همچنین کف کاذب به سایت شرکت آذران فضانما مراجعه کرده و محصول مورد نظر را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از این شرکت خریداری نمایید.
 
 
برند کوبوآ یکی از محصولات شرکت «آذران فضا نما» است که سقف کاذب و دیوارپوش پی وی سی را در قالب محصولات کوبوآ، کوبوآ پلاس و کاشی کوبوآ به بازار عرضه می کند.
 

 

 

 

 

ورق ماربل شیت

 آیا مدل ورق ماربل شیت را می شناسید؟ آیا می دانید روکش ورق مرمر و سقف کاذب چیست؟

 
 
و کارشناسان ما از شرکت آذران پلاستیک با ارائه این مقاله قصد دارند شما را با یکی از جدیدترین مدل های پوشش دیوار و سقف کاذب آشنا کنند که ورق مرمریت یکی از پرکاربردترین متریال های امروزی می باشد. در دکوراسیون داخلی انواع محیط ها کاربرد دارد.
 
 
ورق ماربل شیت چیست؟
 
ورق ماربل شیت به زبان لاتین سنگ مرمر است و ورق های مرمر در واقع ورق های پی وی سی با نقش و نگار سنگ است که به سنگ مصنوعی نیز معروف است. ورق سنگ مرمر یکی از مواد مورد تقاضا در دکوراسیون داخلی است. ورق مرمر بیشتر با طرح های سنگی معروف است.
 
 
این ورق های پی وی سی دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند. دلیل محبوبیت این ماده بدون درز و یک تکه بودن آن است. بنابراین استفاده از ورق های مرمر برای دیوارها باعث زیباتر شدن آن نسبت به سایر مصالح دیوارپوش می شود. انواع مختلف آن در طرح های چوبی ساده با رنگ های متنوع تر و طرح های کاغذ دیواری تولید می شود. نوع جدید این برگ ها قابلیت عبور نور را دارد.
 
 
در مورد ورق های بیشتر و بهتر سنگ مرمر، لازم است بدانید که امروزه یکی از پرکاربردترین موادی است که به عنوان سنگ مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا در تهیه این پوشش از درصد خاصی از گرد و غبار سنگ استفاده شده است. از آنجایی که تشکیل یک سنگ طبیعی در طبیعت سال ها طول می کشد و استخراج آن آسیب زیادی به محیط زیست وارد می کند، سنگ های مصنوعی جایگزین بسیار مناسبی برای سنگ های طبیعی محسوب می شوند.
 
 
 
 

آشنایی با ورق ماربل شیت و انواع محصولات آن.


روکش دیوارپوش ورق ماربل شیت چیست؟
 
لازم به ذکر است که برای تولید دیوارپوش ورق مرمر 03% پودر سنگ و 60% پی وی سی ترکیب شده است.این دیوارپوش دارای ضخامتی در حدود 4 میلی متر بوده و در ابعاد مختلف از جمله 2.80*1.22 تولید می شود. در این دیوارپوش ها از انواع پوشش ها استفاده می شود. به عنوان مثال طرح چوب، طرح ساده، طرح سنگ و طرح های دیگر در این دیوارپوش به افراد این امکان را می دهد که با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنند.
 
 
در ادامه معرفی دیوارپوش ورق مرمری، بد نیست بدانید که به دلیل شباهت زیاد به سنگ مرمر به سنگ مصنوعی نیز معروف است. اگرچه این ماده روح و وجود سنگ مرمر طبیعی را ندارد، اما ممکن است زیبایی این سنگ گران قیمت را به خوبی نشان دهد. بنابراین مهمترین مزیت آن قیمت اقتصادی آن نسبت به سنگ طبیعی است.
 
 
ویژگی های روکش دیوار ورق مرمر
 
این نوع متریال از نظر ویژگی های بصری واقعاً شبیه سنگ طبیعی است که در آن به تمام خطوط و طرح های سنگ احترام گذاشته می شود اما در رنگ های مختلفی مانند خاکستری، بژ، سفید، صورتی یا سبز نیز تولید می شوند. از دیگر ویژگی های دیوارپوش ورق مرمر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
 
 
از نظر هزینه، مقرون به صرفه و ارزان است.
 
در برابر رطوبت و آب مقاوم است.
 
مقاومت خوبی در برابر حرارت و آتش (تا 80 درجه سانتیگراد) دارد.
 
در برابر مواد شوینده مقاوم است.
 
مقاوم در برابر خش و سایش است.
 
وزن سبکی دارد
 
نصب آن آسان و راحت است.
 
از نظر بهداشتی کاملا آنتی باکتریال است.
آذران پلاست به عنوان تولید کننده دیوارپوش برتر ایران
 

پارتیشن شیشه ای

 پارتیشن شیشه ای فریم لس

همانطور که از نام این سبک پارتیشن شیشه ای پیداست، در واقع نکته مهم استفاده حداقلی از پروفیل در ساختار این نوع پارتیشن می باشد. در این سبک از پارتیشن های شیشه ای، پروفیل ها فضای کمی را اشغال می کنند و علاوه بر شفافیت، شفافیت و شفافیت بیشتر، فضای بیشتری را برای شما ذخیره می کنند.(ابزار پلی یورتان)
 
آینه تترا شیشه طلایی در اشکال و فریم های مختلف تولید می شود و می تواند برای هر سلیقه ای مناسب باشد. آینه های طلایی این ست دارای طیف های مختلف رنگ طلایی می باشد و می تواند برای هر نوع کاربری و در هر فضایی مناسب باشد.
 
پارتیشن های شیشه ای
بخش داخلی گیره های تتراگلاس بدون فریم حاوی شیشه ضخامت 10 میلی متر است. در واقع می توان از شیشه شفاف 10 میلی لیتری، ساتن 10 میلی لیتری، طرح سندبلاست 10 میلی لیتری، لوگو، برند خصوصی، طرح خصوصی، شیشه رنگی 10 میلی لیتری، شیشه دولایه 5 میلی لیتری با لمینت شفاف، شیشه دو لایه 5 میلی لیتری، فلکس رنگی، 5 میلی لیتری دو لایه شیشه، تراشه های رنگی شفاف، شیشه دو لایه هوشمند 5 میلی لیتری. در نتیجه گزینه های مختلفی از نظر مقطع، طرح، رنگ پروفیل آلومینیومی و رنگ و جنس شیشه استفاده شده در اختیار خواهید داشت.
 
کویل آلومینیومی انحصاری
Tetraglass بخش های مختلف پروفیل را برای بخش های بدون فریم تولید کرد. ابعاد پروفیل تترا شیشه ای مخصوص 2.5*3 سانتی متر می باشد. در فرآیند تهیه پروفیل از نهایت دقت و ظرافت استفاده شده است. از دیدگاه های مختلف، استحکام، استقامت، پایداری، طول عمر، دوام و ... تمامی موارد ایمنی اندازه گیری و تست شده است. کیفیت بالا و چگالی بالای آلومینیوم به کار رفته در این سیستم بالاترین سطوح پایداری و دوام را به ما بخشیده است.رنگ اصلی پروفیل مورد استفاده مشکی یا نقره ای بوده و قابلیت تغییر رنگ به صورت ثابت و ثابت را دارد. به عنوان مثال، پروفیل های آلومینیومی با رنگ کوره ای آنودایز سیاه رنگ شده اند. (ادامه در انتهای صفحه)
 
 
تحویل عینک
پارتیشن های فریم لس جدیدترین و جدیدترین نوع پارتیشن شیشه ای هستند که زیبایی خاصی به فضای شما می بخشند. در این مقاطع از کمترین پروفیل عمودی استفاده می شود، اکثر پروفیل ها به صورت افقی نصب می شوند و برای اتصال شیشه به یکدیگر نوارهای آب بندی پلی کربنات H، چسب UV و لامپ UV لاکسیل ایتالیا، چسب انعطاف پذیر شفاف دو طرفه و ... می باشد. . استفاده می کند. تمامی عناصر ذکر شده به ویژه چسب اشعه ماوراء بنفش در جلوگیری از انتقال صدا (تا چهل دسی بل)، جلوگیری از انتقال گرد و غبار (ضد استاتیک)، جلوگیری از تبادل گرما و سرما (عایق) تاثیر بسزایی دارند.
 
آینه های زیبا بسازید
اگر به ایجاد فضایی مدرن و هنری علاقه دارید، قطعاً می توانید از دیوار آینه ای استفاده کنید که حاوی چندین آینه کوچک با رنگ های مختلف است. اگر رنگ آینه هایی که در کنار هم قرار می گیرند با هم همخوانی داشته باشند، منظره ای فوق العاده زیبا خلق می کند. به عنوان مثال، اگر یک دیوار از خانه خود را به انعکاس کار اختصاص دهید و آینه های کوچک در اشکال و رنگ های مختلف را کنار هم قرار دهید، دیوار آینه کاری شده زیبایی خواهید داشت که برای هر سلیقه ای جذاب خواهد بود. البته باید به نکاتی توجه کرد. اولین نکته این است که رنگ آینه ها خوب به نظر برسد. برای مثال اگر از آینه دودی در کنار آینه طلایی استفاده کنید، ترکیب فوق العاده ای را خواهید دید. نکته دوم هماهنگی با شکل آینه هاست.اگر جلوه‌های بصری آشفته را دوست دارید، استفاده از اشکال مختلف آینه‌ها در کنار هم اشکالی ندارد. اما اگر می‌خواهید آینه‌هایتان شکل مرتب‌تری داشته باشند، بهتر است از آینه‌های جمع‌وجورتری استفاده کنید که شکل‌های آن‌ها با هم هماهنگ باشد.
 
 
اتصالات
متاسفانه کشور عزیزمان در تولید یراق آلات و لوازم جانبی متناسب با تولید شیشه و آینه قدمی برنداشته و از نظر ظرافت و استحکام قابل مقایسه با یراق آلات وارداتی (مخصوصا ایتالیایی) نیستند.
 
یراق آلات بکار رفته در مقاطع فریم لس تتراگلاس اکثرا ایتالیایی بوده و این شرکت بطور مستقل یراق آلات ایتالیایی به خصوص برند Hope Maroni را وارد کرده است. با توجه به مشکلات فعلی واردات لوازم جانبی از ایتالیا، به موازات آن اقدام به واردات مستقیم لوازم چینی و تایوانی درجه یک مانند کینگ لانگ، میتسوبیشی، هایدلی، NHN، اسپید و ... کرده است.
 
پارتیشن شیشه ای مدولار
تیم های مدیریت ساختمان سعی می کنند با به حداقل رساندن هزینه ها، فضایی کارآمد و مفید طراحی کنند. با این حال، چیدمان اداری که برای یک سازمان کاملاً کار می کند، اغلب برای سازمان دیگر نامناسب است و این امر به ویژه برای صاحبان اماکن تجاری که می خواهند بیشترین بهره را از فضای کاری خود ببرند بسیار مهم است. خوشبختانه، پارتیشن های شیشه ای مدولار راه حلی مقرون به صرفه ارائه می دهند که مزایای قابل توجهی را نسبت به پارتیشن های شیشه ای ارائه می دهد. پنج مزیت رایجی که هنگام نصب پارتیشن های شیشه ای متحرک در دفتر تجاری خود می توانید از آنها بهره مند شوید عبارتند از:
 
1. می توانید به سرعت فضای خود را طبق شرایط جدید پیکربندی کنید.مهمترین مزیت نصب و قیمت پارتیشن شیشه ای مدولار این است که صاحبان ساختمان و تیم های مدیریت مربوطه می توانند به راحتی آنها را به مکان های جدید منتقل کنند. پارتیشن های قابل حمل به شما این امکان را می دهد که طرح های جدیدی را در دفتر خود ایجاد کنید که به گونه ای طراحی شده اند که راحت تر از پارتیشن های سنتی جابجا شوند. به عنوان مثال، فضایی با تعداد زیادی محفظه های کوچک را می توان به سرعت و به راحتی به اتاق کنفرانس، محل ملاقات یا فضای باز در هنگام استفاده از دیوارهای شیشه ای قابل حمل تبدیل کرد.
 
2. عایق صدا و آکوستیک
نویز بیش از حد یکی از رایج ترین مشکلات در فضاهای کاری با پلان باز مدرن است. پارتیشن های شیشه ای به مدیران ساختمان این امکان را می دهد تا صدای محیط را در فضاهای کاری بزرگ بدون به خطر انداختن طراحی داخلی اصلی کاهش دهند.
 
3. تجدید کم هزینه
اگر قصد دارید طراحی داخلی فضای تجاری خود را در پاسخ به درخواست مشتری تغییر دهید یا در آینده آن را برای مخاطب هدف خود جذاب تر کنید، دیوارهای شیشه ای مدولار می توانند گزینه ای مقرون به صرفه باشند. از آنجایی که پارتیشن‌های مدولار به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جابجایی آسانی داشته باشند، می‌توان آن‌ها را بسیار سریع‌تر از پارتیشن‌های سنتی بدون نیاز به ابزار خاص یا بسته شدن ساختمان برای مدت طولانی برای بازسازی جابه‌جا کرد.
 
4. یک فضای کاری زیبا و لذت بخش
هر نوع طرحی که در یک ساختمان تجاری بخواهید، دیوارهای شیشه ای می توانند زیبایی را به دفتر داخلی شما بیاورند و آن را برای همه صنایع و بخش های تجاری جذاب تر کنند.با این حال، پارتیشن های شیشه ای، چه قابل حمل و چه ثابت، از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر هستند و از اصول و روندهای طراحی مدرن پیروی می کنند.
 
5. نور طبیعی بیشتر
هر دو پارتیشن شیشه ای ثابت و قابل حمل به صاحبان ساختمان اجازه می دهد تا فضای داخلی اداری را ایجاد کنند که نور طبیعی حتی به تاریک ترین گوشه ها وارد شود. اما پارتیشن های قابل حمل امکان افزایش میزان نور طبیعی را در فضاهای تجاری فراهم می کنند.

نوع ماربل شیت

 نوع ماربل شیت چیست؟

این دو کلمه از سنگ یا سنگ سنگی یا سنگ یا سنگهای ذخیره سازی ساخته شده است که توسط یک سنگ هنری و پاسخ دهنده های PVC که توسط یک سنگی ساخته شده است ، درمان می شوند. PVC از یک PVC برای ایجاد نقاط قوت و پیوستن به آن ذخایر می کند.
 
نوع مقاله در همان زمان ثروت طبیعی را دوست داشت. استریت ها ، بیمارستان ها ، و عصرها ، سالن ها و رستوران ها حتی از آن استفاده کرده اند که حتی در طراحی داخلی Bloins نیز مورد استفاده قرار می گیرند.
 
 
 
انواع سنگ ماربل شیت
سنگ ازدواج پی وی سی
دیوارهای PVC و مربع قهوه ای از مواد دفاعی آب و سلسله ساخته شده است. صفحه PVC و صفحه کراوات با پوشش سقف و تمبرها مطابقت دارد. این نوع دیوار PVC بهترین گزینه برای حمام ، گاراژ و حمام ماهواره است.
 
پانل های PVC بسیار قوی و مقاوم هستند و نیازی به تعمیر و نگهداری پس از نصب ندارند. بنابراین آنها دوام ندارند یا برای مدت طولانی ناپایدار نیستند. این نوع صفحه های PVC که مستقیماً تحت تأثیر Cigracum و قرص های فروش پاپ به غیر از حقوق قرار می گیرند ، ضرر اندکی خواهد داشت. گروه های منحصر به فرد استاد PvC از دیوار دیوار دیوارهای دیوار.
 
نور ریوی آتیتان بخشی از تالاب است که بلافاصله ایجاد می شود و سپس بلافاصله با Ulcean Night و Ultra یک میز تولید می کند. بنابراین ، وی بررسی های ویژه ای را برای ساختمان ساختمان ارائه می دهد. این نوع دیواری نمی تواند از آب دفاع کند اما با دوام است.دیوارهای فوق العاده بنفش و BION های معتاد با اکثر برنامه های ساختمانی سازگار هستند. ظروف قفسه سینه قهرمان بین المللی شامل پلیمیک ، کلسیم ، کلسیم است. این ترکیب این ترکیب برداشت شده و به آنها کمک می کند تا به کاغذ خود بچسبند. این با فوق العاده بنفش و یکنواخت بیرون از حد متفاوت با Ultra متفاوت است. کاغذ کاغذی بدون رنگ که در کاغذ ، آب و جانبازان لبه دار شده بود ، از تاریکی بدتر می شد.
 
  
 
میر به رنگ 
رنگ ها و کتیبه های زیادی وجود دارد که شامل رنگ ها و طرح های بسیاری از جمله همه خنک کننده ها و مخلوط های کم رنگ و تیره است. اما این نوع محبوب ترین و رایج ترین سنگهای تیز محبوب در داخل ، یک سنگ سیاه به نام سنگ های سیاه و تارک سفید است.
 
ادامه مطلب

ماربل شیت

  ورق ماربل شیت؟

پارچه های ساخته شده از سنگ مرمر یا استونیت دو اصطلاح سنگ (سنگ) و مرمر (نوعی سنگ شکل دار) هستند که از انواع سنگ مصنوعی به حساب می آیند و از اختلاط پودر سنگ با رزین پی وی سی تولید می شوند. میزان اختلاط پودر سنگ با رزین پی وی سی باعث ایجاد استحکام و استونیت های متفاوت می شود.
 
سنگ مرمر نوعی مصالح ساختمانی است که شبیه سنگ طبیعی است و امروزه به دلیل کیفیت برتر نسبت به سنگ طبیعی، با شعار حفاظت از محیط زیست مورد توجه معماران داخلی قرار گرفته است. از استونیت در طراحی منازل، هتل ها، بیمارستان ها، اتاق ها، محل کار، رستوران ها و حمام ها استفاده می شود.

انواع تخته سنگ مرمر
کاغذ مرمر پی وی سی
دیوارها و سقف های پی وی سی از مواد ضد آب ساخته شده اند و در برابر آب بسیار مقاوم هستند. دیوارها و سقف های پی وی سی برای پوشش سقف و دیوارهای مناطق مرطوب مناسب هستند. این نوع دیوارپوش پی وی سی بهترین انتخاب برای حمام، گاراژ و زیرزمین هایی است که به راحتی خیس می شوند.
 
پانل های پی وی سی بسیار قوی و بادوام هستند و پس از نصب نیازی به نگهداری ندارند. بنابراین، آنها برای چندین سال بدون لرزش یا خم شدن دوام می آورند. این نوع از پانل های پی وی سی در تضاد مستقیم با گچ معمولی و POP بوده و علاوه بر هزینه نگهداری کمتر آسیب می بینند. یکی از ویژگی های متمایز دیوارهای مرمر PVC مقاومت در برابر آتش است.
 
کاغذ سنگ ماربل شیت UV
پوشش UV یک ترکیب شفاف است که روی کاغذ مرطوب چاپ می شود، سپس بلافاصله با اشعه ماوراء بنفش خشک می شود تا صفحه ای به شکل ماوراء بنفش ایجاد شود که در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است. بنابراین جلوه خاصی به طراحی داخلی خانه می دهد. این نوع دیوارپوش ضد آب نیست، اما در برابر آب مقاوم است.دیوارها و سقف های UV برای اکثر کاربردهای ساختمانی مناسب هستند. مواد شیمیایی پوشش UV شامل پلی اتیلن، کربنات کلسیم و کائولینیت است. این ترکیبات تمیز می شوند و با ویسکوزیفایرهایی ترکیب می شوند که به چسبیدن آنها به کاغذ کمک می کند. پوشش‌های UV بسته به کاربرد می‌توانند از نظر ضخامت و ضخامت متفاوت باشند. پوشش های UV نسبت به پوشش های روی کاغذ، آب و لمینت برتری دارند و مورد توجه معماران داخلی قرار می گیرند.
 
نقاشی سنگ مرمر
سنگ‌های سنگی یا سنگ مرمر در رنگ‌ها و شکل‌های زیادی وجود دارند که شامل رنگ‌های روشن و تیره و اشکال مخلوط می‌شوند. اما پرطرفدارترین و رایج ترین این گزینه ها فرم مرمری است که ظاهری مرمر دارد و به مرمر سیاه و مرمر سفید معروف است.
 
برای مشاهده تمامی رنگ های کاشی و اشکال مرمر می توانید از کاتالوگ آن ها استفاده کنید تا علاوه بر مشاهده تمامی رنگ ها و اشکال، مقایسه هایی نیز انجام دهید. بهترین و کامل ترین کاتالوگ سنگ مرمر موجود در ایران در سایت www.store128.com موجود است.
 
در مورد قیمت سنگ ماربل شیت در سال 1401
فروشگاه اینترنتی Store128 عرضه کننده کاشی مرمر در ایران و دارای نمایندگی در اصفهان می باشد که استونی های با کیفیت و با رنگ و طرح های کاربردی ارائه کرده است. پانل های دیوار و سقف موجود در سایت در دو سایز به ابعاد 12×28 سانتی متر مربع به فروش می رسد.

پارچه مرمر با ضخامت 2 میلی متر و قابلیت تحمل نور
خرید ماربل شيت به ضخامت 4 میلی متر
نوع اول با ضخامت 2 کیلومتر و هزینه کمتر و قابلیت عبور نور و نور را دارد و نوع دوم ضخامت و مقاومت بالاتری دارد. یکی از پرطرفدارترین دیوارها، صفحه مرمری بین کابینت است که قیمت آن بسته به ضخامت محصول متفاوت است.نکات مهم هنگام خرید اسلب مرمر مصنوعی
به شرایط محیطی نگاه کنید
 
بسته به محل مورد استفاده، استون را می توان با PVC یا UV استخراج کرد. در یک محیط مرطوب، انتخاب دیوارهای PVC بهترین گزینه است. بنابراین، مناطقی که به راحتی مرطوب می شوند، مانند آشپزخانه، حمام و گاراژ، باید با دیوارهای PVC پوشانده شوند.
 
اندازه دیوار
 
ضخامت دیوارپوش انتخابی بسته به فضای مورد استفاده می تواند 2 میلی متر یا 4 میلی متر باشد. بسته به کاربرد یا توانایی انتقال نور آن، همه می توانند یکی را انتخاب کنند.
 
بهداشتی و ضد باکتری
 
دیوارپوش های مناسب برای آشپزخانه ها و بیمارستان ها باید تمیز باشند، بنابراین انتخاب کاشی های مرمر برای بیمارستان ها و آشپزخانه ها باید خاصیت ضد باکتریایی داشته باشد.
 
طرح و رنگ مناسب و نصب ماربل شیت
 
اشیا انرژی آزاد می کنند و دیوارپوش ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بسیاری از افراد بر این باورند که انتخاب رنگ و طرح سلیقه ای است اما در واقع انرژی آزاد می شود و استفاده از آن در انتخاب رنگ و طرح تاثیر می گذارد.
 
طراحی اتاق تلویزیون با سنگ مصنوعی باید به صورت خاص انجام شود و طرح شلوغ برای این نوع دیوارپوش مناسب نیست. طراحی آشپزخانه با کاشی های مرمر سفید و رزگلد سبک تر و قوی تر از کاشی های مرمر سیاه است.
 
قیمت مناسب
 
قیمت سنگ مصنوعی ساخته شده از مرمر در انتخاب آن بسیار مهم است، علاوه بر داشتن ویژگی های کاربردی، قیمت ارائه شده است یا خیر؟ بنابراین با مراجعه به سایت www.store128.com می توانید کاتالوگ محصولات را مرور کرده و ویژگی های آن ها را بررسی کنید و سپس با بهترین قیمت خرید کنید.
 
خرید اینترنتی کاشی مرمر

 

اکنون، زندگی به سمت راحتی و صرفه جویی در زمان در حال حرکت است.با تکامل خرید آنلاین، بیشتر خریدها به صورت آنلاین و آفلاین انجام شده است. در زمینه خرید و فروش اسلب سنگ مرمر نمایندگی ورق مرمر در اصفهان با مراجعه به سایت  امکان خرید و فروش آنلاین را برای سراسر ایران فعال کرده است. با مراجعه به سایت و مشاهده کاتالوگ کامل، با بررسی ویژگی های انواع دیوارپوش می توان شکل و رنگ مورد نظر را انتخاب و خرید اینترنتی انجام داد.
 
.
صفحه قبل 1 صفحه بعد